Creative Name Geplaatst 21 November, 2013 Geplaatst 21 November, 2013 De test met 19 A-segment auto's, waaronder de Picanto. Misschien interessant om te lezen als je er 1 hebt... Quote
SHEDAI Geplaatst 21 November, 2013 Geplaatst 21 November, 2013 Nou de Picanto niet gewonnen iig Quote
Creative Name Geplaatst 21 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2013 2e, na de VW Up!. Omdat de Up! volgens hun wél (not) in alle omstandigheden 1 op 20 rijdt. Quote
joepnd Geplaatst 21 November, 2013 Geplaatst 21 November, 2013 VW wint zulke testen meestal, ook in autoweek. VW zal wel de grootste adverteerder zijn. Quote
kia_21 Geplaatst 21 November, 2013 Geplaatst 21 November, 2013 Raar dat de VW up! nu wel ineens wint. Autoweek zegt toch wat anders. Er staan zelfde filmpje van op Youtube. Quote
Picawhite Geplaatst 21 November, 2013 Geplaatst 21 November, 2013 mijn zoon rijdt in een MII maar die redt het niet tegen de Picanto met zuinig zijn. Quote
Creative Name Geplaatst 21 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2013 Ik ken iemand met een Up! maar die rijdt gewoon strak 1 op 14, weer of geen weer. Niet dat de Picanto nou perse de beste is maar bij dit soort testen zullen ongetwijfeld financiële belangen meespelen. Ik heb idd genoeg tests op YouTube voorbij zien komen waarin de uitslag héél anders was, met dezelfde Werner Budding in de hoofdrol notabene hahaha…. Wiens brood men eet wiens taal men spreekt 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.