ricardo456 Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Goedemorgen, ik ben Richard en heb net een Kia Sportage(2013) 1.6GDI plus gekocht. Ik ben eigenaar van een administratie- advieskantoor. Kies voor de zekerheid van de garantie, had een Audi A6 TFSI van 4 jaar oud(en reeds vele vag produkten gehad) maar veel dure problemen mee gehad en importeur Pon is niet thuis. Mijn vrouw rijdt al jaren Picanto en nooit wat mee gehad, daarom nu ook een Kia voor mij. Go Kia go!! Quote
Specialmade Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 @Ricardo456, Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier. Heel veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Sportage. Wanneer vindt de aflevering plaats? Goed om te lezen dat de Picanto van je vrouw probleemloos zijn werk doet. Hopelijk geldt dit ook voor de Sportage. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Jack_z Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Tja de Kia Picanto is natuurlijk de topper , maar er zijn sommige die dat niet gelijk toe willen geven Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.