ricardo456 Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 Goedemorgen, ik ben Richard en heb net een Kia Sportage(2013) 1.6GDI plus gekocht. Ik ben eigenaar van een administratie- advieskantoor. Kies voor de zekerheid van de garantie, had een Audi A6 TFSI van 4 jaar oud(en reeds vele vag produkten gehad) maar veel dure problemen mee gehad en importeur Pon is niet thuis. Mijn vrouw rijdt al jaren Picanto en nooit wat mee gehad, daarom nu ook een Kia voor mij. Go Kia go!! Quote
Specialmade Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 @Ricardo456, Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier. Heel veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Sportage. Wanneer vindt de aflevering plaats? Goed om te lezen dat de Picanto van je vrouw probleemloos zijn werk doet. Hopelijk geldt dit ook voor de Sportage. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Jack_z Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 Tja de Kia Picanto is natuurlijk de topper , maar er zijn sommige die dat niet gelijk toe willen geven Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.