Dvkia Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Hallo, ik heet Dick en rijdt al een geruime tijd Kia ( Carens - Ceed ) sinds september ben ik wachtende op een Kia Venga anniversary 1.6cvvt. ben erg benieuwd naar deze nieuwe Kia,ik lees op het forum dat er nogal wat 'zaken' zijn die een aanpassing mogen hebben,dus ik hoop dat ik een goede keus heb gemaakt. Het is in ieder geval leuk om kennis en ervaring 'hier' te delen en idëen op te doen. Met vriendelijke groet: Dick Quote
Specialmade Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 @Dvkia, Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier. Al geruime tijd Kia rijder (Carens en Cee'd) en nu naar een Venga. Denk dat je een hele goede keuze hebt gemaakt als ik andere forumleden over hun Venga hoor. Alvast heel veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe bolide. Ik hoop dat je er niet al te lang op hoeft te wachten. Grtz. Specialmade 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.