Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

mijn kia rio 1.2 superpack een en al bagger

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

auto nieuw gekocht feb 2013,

helaas heb ik veel pech met die auto en heb ik al de bekende problemen van de kia rio in mijn auto zitten,

-motor maakt een tikkend/ratellend geluid met 3000 km nieuwe motor erin

-koppeling stotteren en achter uitrijden zoemend geluid koppeling vervangen 3 dec 2013

-verlichting binnen kant auto net kerstboom dan weer fel dan weer niet

-schavende remmen

-kraken rammel dashboard

je kunt wel nagaan hoeveel keer ik bij de garage ben geweest en hoeveel dagen ik hem al niet kwijt ben geweest

toch zou ik wel compensatie willen niet in geld naar gewoon een hebbe dingetje in de auto om de pijn te verzachten 

Geplaatst

Je hebt inderdaad wel veel pech gehad tot nu toe.

Overleg het is met een verkoper of de eigenaar van je dealer.

Geplaatst

auto nieuw gekocht feb 2013,

Herkenbaar als die problemen, ben ook zo vaak terug geweest tot ik er echt klaar mee was.

KNL erbij gehaald, krijg nu een nieuwe Rio 2014, me zo happy!

Hoop wel dat deze beter is.

Geplaatst

Zijn alle kwalen/defecten wel opgelost of zijn er dingen waar je echt niet uitkomt met ze? (puur uit interesse hoor)

tot nu toe hebben ze alles netjes opgelost en wat ik belangrijk vind dat ze luisteren naar je of samen ff een ritje maken dan weet je wederzijds waar je het over heb

kia Rennes uit Zevenaar toppie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...