eddomania Geplaatst 25 November, 2013 Geplaatst 25 November, 2013 auto nieuw gekocht feb 2013, helaas heb ik veel pech met die auto en heb ik al de bekende problemen van de kia rio in mijn auto zitten, -motor maakt een tikkend/ratellend geluid met 3000 km nieuwe motor erin -koppeling stotteren en achter uitrijden zoemend geluid koppeling vervangen 3 dec 2013 -verlichting binnen kant auto net kerstboom dan weer fel dan weer niet -schavende remmen -kraken rammel dashboard je kunt wel nagaan hoeveel keer ik bij de garage ben geweest en hoeveel dagen ik hem al niet kwijt ben geweest toch zou ik wel compensatie willen niet in geld naar gewoon een hebbe dingetje in de auto om de pijn te verzachten Quote
Nieles Geplaatst 25 November, 2013 Geplaatst 25 November, 2013 Je hebt inderdaad wel veel pech gehad tot nu toe. Overleg het is met een verkoper of de eigenaar van je dealer. Quote
Creative Name Geplaatst 25 November, 2013 Geplaatst 25 November, 2013 Waardeloos, je hoopt toch op een beetje plezier met je nieuwe auto. Maar nu de hamvraag: hebben ze wel alles naar tevredenheid opgelost? Quote
eddomania Geplaatst 25 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2013 Maar nu de hamvraag: hebben ze wel alles naar tevredenheid opgelost? Mijn garage doet er alles aan daar ben ik gelukkig tevreden over ben ook blij dat ze me steunen Quote
Creative Name Geplaatst 25 November, 2013 Geplaatst 25 November, 2013 Zijn alle kwalen/defecten wel opgelost of zijn er dingen waar je echt niet uitkomt met ze? (puur uit interesse hoor) Quote
Baggio Geplaatst 26 November, 2013 Geplaatst 26 November, 2013 auto nieuw gekocht feb 2013, Herkenbaar als die problemen, ben ook zo vaak terug geweest tot ik er echt klaar mee was. KNL erbij gehaald, krijg nu een nieuwe Rio 2014, me zo happy! Hoop wel dat deze beter is. Quote
eddomania Geplaatst 27 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2013 Zijn alle kwalen/defecten wel opgelost of zijn er dingen waar je echt niet uitkomt met ze? (puur uit interesse hoor) tot nu toe hebben ze alles netjes opgelost en wat ik belangrijk vind dat ze luisteren naar je of samen ff een ritje maken dan weet je wederzijds waar je het over heb kia Rennes uit Zevenaar toppie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.