FloorG Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Nou zal ik mezelf maar eens introduceren, Ik ben Floor 22 jaar, en krijg mijn nieuw kia picanto aankomende zaterdag. En kom even rondneuzen wat jullie van deze auto vinden en misschien ervaringen en leuke tips & tricks te delen. Quote
xtra40 Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Hallo Floor en welkom hier op het forum van harte met je aanschaf van je nieuwe picanto mischien straks nog wat fotos van je mooie picanto om het plaatje hier mooi rond te krijgen (en we zijn hier gek op mooie fotos) rond neuzen en lezen over je auto kun je hier genoeg en anders kun je zeker je vragen en opmerkingen kwijt in het daar voor bestemde forum Quote
Baggio Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Welkom Floor, geniet van je nieuwe bolide. Quote
bigwade Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Wij zijn dol op Floor's van 22 Welkom tussen de krasse knarren Fotootjes van de voiture zijn we altijd dol op. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.