Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ring lampenset Xenon Ultima H7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je kan het zo duur maken als je zelf wil.

En inbouwen is een erg groot woord.

De heren Pimpmasters draaien hun hand er niet voor om en zullen je met alle liefde helpen.

Ten eerste heb je veel beter licht en xenon gaat langer mee dan halogeen

Geplaatst

te duur en moet ingebouwd worden. 

en wat vind jij duur ????

heb net en setje ingebouwd voor het luttele bedrag van 75 euro en dat is incl extra schakelkabel en alles wat je er nog meer voor nodig hebt 

Geplaatst

licht opbrengst is niet te vergelijken met de philips vision plus 

de licht opbrengst is nog vele malen beter dan dat 

en zeker als je een superpack hebt met de beroemde projectie koplampen 

heb het net ingebouwd bij DTP2    http://www.kiaclub.nl/user/3879-dtp2/

hij reed ook met de witte h7 lampen en heeft nu dus echte xenon ik zou zeggen vraag eens aan hem wat zijn bevindingen zijn 

maar ik wil niet meer anders

Geplaatst

Dank voor je reactie, intussen een bericht gestuurd naar DTP2. Als het goed is krijgen we over 2 werken onze nieuwe Kia Rio. Ik wil daar wat updates uitvoeren m.b.t. veiligheid en comfort. (zie mijn bericht op jullie fb pagina) Verlichting is een van de updates.

Geplaatst

Ik sluit me bij Xtra aan. Ik heb reflectorkoplampen (goedkopere uitvoering van de Rio) en ook ik heb echte xenon. Bij mij komt er geen halogeen meer in. De lichtopbrengst met xenon is 3x beter dan met halogeen.

En 2 weken geleden moest mijn Rio naar de garage voor onderhoud. Heb gelijk gevraagd of ze even naar mijn lampen wilden kijken. Met het huidige lichtbeeld zou mijn Rio gewoon goedgekeurd worden.

Geplaatst

Komt daar altijd soldeerwerk aan te pas of zijn er al plug & play xenon setjes? 

alles is plug en play zeker bij een picanto is het helemaal plug en play (lamphouders verbouwen is niet nodig)

het enigste is dat je een gat moet boren in je afsluit dop om de bedrading naar buiten te brengen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...