sander-utreg Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Hallo, heeft iemand in zijn Kia Rio een Ring lampenset Xenon Ultima H7?? Wat is jullie ervaring? Quote
sander-utreg Geplaatst 30 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 November, 2013 en weet iemand het verschil tussen H7 en H7L verlichting!? Quote
sander-utreg Geplaatst 30 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 November, 2013 te duur en moet ingebouwd worden. Quote
Jordan Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Je kan het zo duur maken als je zelf wil. En inbouwen is een erg groot woord. De heren Pimpmasters draaien hun hand er niet voor om en zullen je met alle liefde helpen. Ten eerste heb je veel beter licht en xenon gaat langer mee dan halogeen Quote
xtra40 Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 te duur en moet ingebouwd worden. en wat vind jij duur ???? heb net en setje ingebouwd voor het luttele bedrag van 75 euro en dat is incl extra schakelkabel en alles wat je er nog meer voor nodig hebt Quote
henk-marianne Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 Ik heb ze ook gezien, maar er zijn weinig reviews van te vinden. Straks maar gewoon weer Philips lampen in onze nieuwe Rio. Quote
xtra40 Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 ik heb zelf de set er al bijna 1-1/2 jaar zonder problemen in heb zelfs nog niet eens een defecte lamp gehad Quote
henk-marianne Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 Lichtopbrengst vergelijkbaar met Philips vision plus? Quote
xtra40 Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 licht opbrengst is niet te vergelijken met de philips vision plus de licht opbrengst is nog vele malen beter dan dat en zeker als je een superpack hebt met de beroemde projectie koplampen heb het net ingebouwd bij DTP2 http://www.kiaclub.nl/user/3879-dtp2/ hij reed ook met de witte h7 lampen en heeft nu dus echte xenon ik zou zeggen vraag eens aan hem wat zijn bevindingen zijn maar ik wil niet meer anders Quote
Creative Name Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 Komt daar altijd soldeerwerk aan te pas of zijn er al plug & play xenon setjes? Quote
henk-marianne Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 Dank voor je reactie, intussen een bericht gestuurd naar DTP2. Als het goed is krijgen we over 2 werken onze nieuwe Kia Rio. Ik wil daar wat updates uitvoeren m.b.t. veiligheid en comfort. (zie mijn bericht op jullie fb pagina) Verlichting is een van de updates. Quote
Jordan Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 Ik sluit me bij Xtra aan. Ik heb reflectorkoplampen (goedkopere uitvoering van de Rio) en ook ik heb echte xenon. Bij mij komt er geen halogeen meer in. De lichtopbrengst met xenon is 3x beter dan met halogeen. En 2 weken geleden moest mijn Rio naar de garage voor onderhoud. Heb gelijk gevraagd of ze even naar mijn lampen wilden kijken. Met het huidige lichtbeeld zou mijn Rio gewoon goedgekeurd worden. Quote
xtra40 Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 Komt daar altijd soldeerwerk aan te pas of zijn er al plug & play xenon setjes? alles is plug en play zeker bij een picanto is het helemaal plug en play (lamphouders verbouwen is niet nodig) het enigste is dat je een gat moet boren in je afsluit dop om de bedrading naar buiten te brengen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.