Dico Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 goede middag, Ik ben Dico en nieuw op deze site. Heb sinds kort een Kia Picanto en zal daar best wel eens wat over te vragen hebben. Quote
bigwade Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Dico de Pico Welkom hier ! Foto's vinden we altijd leuk. Voor info zoeken/vragen; begin eens te zoeken met "kiaclub.nl+jouwzoekterm" in google. Dat werkt beter dan zoeken op dit forum zelf. Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Welkom en veel plezier met de auto. Quote
Guest RvdG71 Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Welkom en veel plezier met je Pica Quote
Jack_z Posted December 4, 2013 Posted December 4, 2013 over een Picanto vind je weinig hier omdat het de perfecte auto is natuurlijk Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.