wes1990 Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 Hey Iedereen! Ik ben Wesley, 23 jaar oud en ben sinds eind oktober 2013 de trotse bezitter van een zwarte kia pro'ceed 1.6crdi met 110pk met het Mind-pakket. Om maar meteen uit de kast te komen, ben ik eigenlijk Belg! We hebben geen soortgelijk forum en aangezien ik toch letterlijk 3 minuten van de Nederlandse grens woon (vlakbij Valkenswaard) denk ik dat ik hier wel op mijn plaats zit en zal ik ook wel niet de enigste zijn! Nadat mijn ouders veel problemen met de Sorento van 2005 hebben gehad en Kia de laatste jaren een serieuze ommezwaai heeft gemaakt, heb ik dan toch besloten er zelf voor te gaan! Quote
belthazor Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 Fijn nog een Belg erbij te hebben Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 Welkom en heel veel plezier met de auto. Quote
Specialmade Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 @Wes1990, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Ook veel rijplezier en veel veilige kilometers met je Kia Pro Cee'd. 3 minuten van de Nederlandse grens beschouwen wij als Nederlander. Maar ook Belgen zijn van harte welkom op dit forum. Grtz. Specialmade 1 Quote
Jack_z Geplaatst 4 December, 2013 Geplaatst 4 December, 2013 lees even het forum regelement daar staat dat als je uit Belgie komt je ons allemaal uit moet nodigen voor een Barbeque en een biertje welkom en veel plezier hier 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.