tdm Posted December 4, 2013 Posted December 4, 2013 Heb vanmiddag de originele 2 din autoradio/cd in de kia sportage 2 gezet maar ik zie dat de knoppen/toetsen niet verlicht zijn als ik de verlichting aan doe, weet iemand of dit normaal is ?? Quote
R@oul Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Heb vanmiddag de originele 2 din autoradio/cd in de kia sportage 2 gezet maar ik zie dat de knoppen/toetsen niet verlicht zijn als ik de verlichting aan doe, weet iemand of dit normaal is ?? tdm, Mij is de radio niet bekend maar dikwijls kun je dit in het menu aan of uit zetten / wisselen van kleur. Of via een instelling op het gebruiks screen. Soms kun je hier ook de light intensiteid van het scherm instellen licht/donker/uit Zoek en of lees de gebruiksaanwijzing goeddoor. Sterkte in de strijd. Gr, R@oul Quote
Wimis on Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Is het deze TDM? Daar brand bij die van ons ook geen verlichting en weet niet of dat in te stellen is! Zal het eens nader onderzoeken. Nu kan dat nog @edit, gecheckt........ zitten geen instellingen op om dat aan te passen! Je zou wel verwachten dat die ook branden, maar nee........... Quote
tdm Posted December 8, 2013 Author Posted December 8, 2013 Is het deze TDM? IMG_8992.jpg Daar brand bij die van ons ook geen verlichting en weet niet of dat in te stellen is! Zal het eens nader onderzoeken. Nu kan dat nog @edit, gecheckt........ zitten geen instellingen op om dat aan te passen! Je zou wel verwachten dat die ook branden, maar nee........... Ja die is het Wimis, heb m los gehad maar er hoort volgens mijn wel verlichting in te zitten want er zitten bij de draaiknoppen van die speciale plastic stukjes die normaal de verlichting verspreiden.... Quote
tdm Posted December 8, 2013 Author Posted December 8, 2013 Is het deze TDM? IMG_8992.jpg Daar brand bij die van ons ook geen verlichting en weet niet of dat in te stellen is! Zal het eens nader onderzoeken. Nu kan dat nog @edit, gecheckt........ zitten geen instellingen op om dat aan te passen! Je zou wel verwachten dat die ook branden, maar nee........... Ja die is het Wimis, heb m los gehad maar er hoort volgens mijn wel verlichting in te zitten want er zitten bij de draaiknoppen van die speciale plastic stukjes die normaal de verlichting verspreiden.... En bij de Kia garage weten ze niet of het wel of niet moet branden,erg vreemd en slecht geinformeerd vind ik. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.