Jump to content
Onderdelenshop24.com

Knoppen verlichting originele radio/cd


Recommended Posts

Posted

Heb vanmiddag de originele 2 din autoradio/cd  in de kia sportage 2  gezet maar ik zie dat de knoppen/toetsen niet verlicht zijn als ik de verlichting aan doe, weet iemand  of dit normaal is ??

Posted

Heb vanmiddag de originele 2 din autoradio/cd  in de kia sportage 2  gezet maar ik zie dat de knoppen/toetsen niet verlicht zijn als ik de verlichting aan doe, weet iemand  of dit normaal is ??

tdm,

 

Mij is de radio niet bekend maar dikwijls kun je dit in het menu aan of uit zetten / wisselen van kleur.

Of via een instelling op het gebruiks screen.

 

Soms kun je hier ook de light intensiteid van het scherm instellen licht/donker/uit

 

Zoek en of lees de gebruiksaanwijzing goeddoor.

 

Sterkte in de strijd.

 

 

Gr, R@oul

Posted

Is het deze TDM?

 

post-5019-0-93176200-1386346679_thumb.jpg

 

Daar brand bij die van ons ook geen verlichting en weet niet of dat in te stellen is!

Zal het eens nader onderzoeken. Nu kan dat nog :-)

 

 

@edit, gecheckt........ zitten geen instellingen op om dat aan te passen!

Je zou wel verwachten dat die ook branden, maar nee...........

Posted

Is het deze TDM?

 

attachicon.gifIMG_8992.jpg

 

Daar brand bij die van ons ook geen verlichting en weet niet of dat in te stellen is!

Zal het eens nader onderzoeken. Nu kan dat nog :-)

 

 

@edit, gecheckt........ zitten geen instellingen op om dat aan te passen!

Je zou wel verwachten dat die ook branden, maar nee...........

Ja die is het Wimis, heb m los gehad maar er hoort volgens mijn  wel verlichting in te zitten want er zitten bij de draaiknoppen van die speciale plastic stukjes die normaal de verlichting verspreiden....

Posted

Is het deze TDM?

 

attachicon.gifIMG_8992.jpg

 

Daar brand bij die van ons ook geen verlichting en weet niet of dat in te stellen is!

Zal het eens nader onderzoeken. Nu kan dat nog :-)

 

 

@edit, gecheckt........ zitten geen instellingen op om dat aan te passen!

Je zou wel verwachten dat die ook branden, maar nee...........

 

Ja die is het Wimis, heb m los gehad maar er hoort volgens mijn  wel verlichting in te zitten want er zitten bij de draaiknoppen van die speciale plastic stukjes die normaal de verlichting verspreiden....

En bij de Kia garage weten ze niet of het wel of niet moet branden,erg vreemd en slecht geinformeerd vind ik.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...