Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Knoppen verlichting originele radio/cd

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb vanmiddag de originele 2 din autoradio/cd  in de kia sportage 2  gezet maar ik zie dat de knoppen/toetsen niet verlicht zijn als ik de verlichting aan doe, weet iemand  of dit normaal is ??

Geplaatst

Heb vanmiddag de originele 2 din autoradio/cd  in de kia sportage 2  gezet maar ik zie dat de knoppen/toetsen niet verlicht zijn als ik de verlichting aan doe, weet iemand  of dit normaal is ??

tdm,

Mij is de radio niet bekend maar dikwijls kun je dit in het menu aan of uit zetten / wisselen van kleur.

Of via een instelling op het gebruiks screen.

Soms kun je hier ook de light intensiteid van het scherm instellen licht/donker/uit

Zoek en of lees de gebruiksaanwijzing goeddoor.

Sterkte in de strijd.

Gr, R@oul

Geplaatst

Is het deze TDM?

post-5019-0-93176200-1386346679_thumb.jpg

Daar brand bij die van ons ook geen verlichting en weet niet of dat in te stellen is!

Zal het eens nader onderzoeken. Nu kan dat nog :-)

@edit, gecheckt........ zitten geen instellingen op om dat aan te passen!

Je zou wel verwachten dat die ook branden, maar nee...........

Geplaatst

Is het deze TDM?

attachicon.gifIMG_8992.jpg

Daar brand bij die van ons ook geen verlichting en weet niet of dat in te stellen is!

Ja die is het Wimis, heb m los gehad maar er hoort volgens mijn  wel verlichting in te zitten want er zitten bij de draaiknoppen van die speciale plastic stukjes die normaal de verlichting verspreiden....

Geplaatst

Is het deze TDM?

attachicon.gifIMG_8992.jpg

Ja die is het Wimis, heb m los gehad maar er hoort volgens mijn  wel verlichting in te zitten want er zitten bij de draaiknoppen van die speciale plastic stukjes die normaal de verlichting verspreiden....

En bij de Kia garage weten ze niet of het wel of niet moet branden,erg vreemd en slecht geinformeerd vind ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...