skoebidoe Geplaatst 8 December, 2013 Geplaatst 8 December, 2013 Misschien niet in de juiste rubriek,maar zit met een vraagje.... Onze tweede wagen is een Peugeot206cc cabrio waar ik graag alu velgen zou opzetten,nu kan ik er op de kop tikken,15"met banden die bijna versleten zijn,205/50/r15 Nu heb ik thuis nog goede banden liggen 195/55/r15... Mogen of kunnen deze op die 15"velgen gemonteerd worden zonder ergens tegenaan te schuren of is deze velg niet te breed voor deze banden? Quote
Specialmade Geplaatst 8 December, 2013 Geplaatst 8 December, 2013 Misschien niet in de juiste rubriek,maar zit met een vraagje.... Onze tweede wagen is een Peugeot206cc cabrio waar ik graag alu velgen zou opzetten,nu kan ik er op de kop tikken,15"met banden die bijna versleten zijn,205/50/r15 Nu heb ik thuis nog goede banden liggen 195/55/r15... Mogen of kunnen deze op die 15"velgen gemonteerd worden zonder ergens tegenaan te schuren of is deze velg niet te breed voor deze banden? Kijk even hier of dit mogelijk is, en je niet een al te grote afwijking in de kilometerteller krijgt etc. Grtz. Specialmade Quote
skoebidoe Geplaatst 8 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2013 dank u Specialmade maar weet de details niet van de aluvelgen,de gegevens die ik heb gekregen is 4x108 wat ok is ,eveneens 15 duim en ze stonden op een 206,weliswaar een gewone personenwagen. Origineel staan er bij mij stalen velgen op 15" met banden 195/55/r15 op dus qua diameter en hoogte mag dat geen probleem geven op die velgen,enige wat een probleem zou kunnen geven is de et waarde(dat kan ik checken bij de aankoop) en de breedte van de band,er zou dus een 195 ipv een 205 komen op te liggen of lukt d Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.