Robert76 Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Hallo! Als eerste even de opmerking dat er zo te zien heel veel mensen hier lid zijn wiens voornaam Robert is J Mijn naam is Robert, 37 jaar, en ben woonachtig in het zuiden des lands. Vanaf mijn 18de heb ik enkel en alleen het merk Citroën gereden (van Visa tot BX, van C2 tot Xantia), maar vond het dit jaar toch eens tijd worden om een uitstapje te maken naar een ander merk. Omdat ik zeer zeker niet te porren ben voor (zoals ik ze zelf noem) “eenheidsworst-merken” (zoals Volkswagen, Opel en Ford), ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Kia. En om wat preciezer te zijn, bij een Kia Pro_Cee’d uit november 2009, deze dus: De auto heb ik gisteren kunnen ophalen bij de dealer, het enige wat ik nu nog moet zien te regelen is een setje winterbanden. Toegegeven, de uitvoering is wellicht niet heel erg spannend, maar fijn rijden doet hij in ieder geval wel! Grt., Robert. Quote
Specialmade Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 @Robert76, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Ook veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met je aankoop. Hoezo een niet spannende uitvoering, ziet erg erg goed uit. Fijn dat je zo tevreden bent met je nieuwe aanwinst. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
belthazor Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Welkom. Zolang de wagen al goed rijdt is een begin Voor een wagen van 2009 ziet het er thans nog heel goed uit. Quote
Robert76 Geplaatst 11 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2013 De auto heeft dan ook nog niet veel gelopen, op de teller staat nu iets meer dan 36.000 km. Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 12 December, 2013 Geplaatst 12 December, 2013 Veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe auto Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 December, 2013 Geplaatst 15 December, 2013 Welkom en veel plezier met de auto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.