Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Dag kia rijders,

Ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Kia Sportage 2.7 V6 X-treme, wat een heerlijke bomvolle auto is dat zeg. Ben erg benieuwd of hij me gaat bevallen het is onze eerste kia voorheen heb ik veel duitse auto's gehad oa Opel en Bmw. Tevens is dit mijn eerste automaat. Ik ben 36 jaar en best wel autogek, foto's volgen eind volgende week want dan kan ik hem ophalen.

Verder allen een mooi gezond en veilig 2014 gewenst.

Posted

Hallo Ramon 

Welkom hier op het forum 

Van harte met de aanschaf van je mooie Sportage

nog even een weekje afzien  :|  :|

en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar 

Posted

@RamonV6,

 

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Ook voor jou de beste wensen en dat

het maar een mooi jaar mag worden

met veel rijplezier met de Sportage.

 

Grtz.

Specialmade

Posted

Ramon hartelijk welkom bij de kia club je heb een goede keuze gemaakt met die Sportage, alle picanto rijders zijn daar ook ooit mee begonnen zodat we het brute geweld van de picanto uiteindelijk konden bedwingen :P

 

heel veel plezierige kilometers de je leer auto :P

  • Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...