Ramonv6 Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 Dag kia rijders, Ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Kia Sportage 2.7 V6 X-treme, wat een heerlijke bomvolle auto is dat zeg. Ben erg benieuwd of hij me gaat bevallen het is onze eerste kia voorheen heb ik veel duitse auto's gehad oa Opel en Bmw. Tevens is dit mijn eerste automaat. Ik ben 36 jaar en best wel autogek, foto's volgen eind volgende week want dan kan ik hem ophalen. Verder allen een mooi gezond en veilig 2014 gewenst. Quote
xtra40 Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 Hallo Ramon Welkom hier op het forum Van harte met de aanschaf van je mooie Sportage nog even een weekje afzien en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 @RamonV6, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Ook voor jou de beste wensen en dat het maar een mooi jaar mag worden met veel rijplezier met de Sportage. Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 Ramon, welkom op het forum en alvast veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst. Ook voor jou een heel goed 2014 toegewenst. Quote
Jack_z Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 Ramon hartelijk welkom bij de kia club je heb een goede keuze gemaakt met die Sportage, alle picanto rijders zijn daar ook ooit mee begonnen zodat we het brute geweld van de picanto uiteindelijk konden bedwingen heel veel plezierige kilometers de je leer auto 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.