Goldy Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Ohh. Sorry. Ik bedoelde het ook niet negatief. Ik keek alleen een beetje op van jou maandbedrag. Vergeet maar wat ik geschreven heb Quote
inekepj Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Ohh. Sorry. Ik bedoelde het ook niet negatief. Ik keek alleen een beetje op van jou maandbedrag. Vergeet maar wat ik geschreven heb Waarom vind jij 57,- euro zo hoog , dat is het echt niet ik heb natuurlijk gezocht op de verzekering bij meerdere site's . En heb ook naar de voorwaarde gekeken . Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Ik vind €57,- per maand behoorlijk prijzig voor een kia Rio. Vooral ook omdat jij zo'n hoge eigen risico hebt en 80% noclaim Koste het mij maar 57 euro per maand. Zit nu op 108 euro per maand. Lang leve jong zijn. Quote
Goldy Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Ik denk dat we het over verschillende producten hebben We hebben het toch over een auto verzekering? Of haal ik nu echt alles door elkaar? Uitgaande van een autoverzekering: Ik betaal €34,25 voor een allriskverzekering. Ik heb een Kia Rio uit September 2013 met een 1.2 benzinemotor. Ik heb geen eigen risico Ik woon in Flevoland en ben 46 jaar Ik rij 20.000km per jaar Oja, ik heb 75% noclaim Quote
inekepj Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Ik denk dat we het over verschillende producten hebben We hebben het toch over een auto verzekering? Of haal ik nu echt alles door elkaar? Uitgaande van een autoverzekering: Ik betaal €34,25 voor een allriskverzekering. Ik heb een Kia Rio uit September 2013 met een 1.2 benzinemotor. Ik heb geen eigen risico Ik woon in Flevoland en ben 46 jaar Ik rij 20.000km per jaar Oja, ik heb 75% noclaim En wat valt hier allemaal dan onder ? onder de All riskverzekering die jij heb .Ik heb trouwens nog nooit een verzekering online kunnen vinden voor 34,25 per maand , en bij wie mag jij dan wel zitten ?. Quote
Goldy Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Ik zit bij fbto ik heb wel 15% korting omdat wij lid zijn van vereniging eigen huis. Als extra optie heb ik een inzittende module genomen Ook moet de auto bij eventuele schade naar een hun aangewezen garage. Wil ik dat niet dan kost mij dat €150. Maar er zitten bij ons in de woonplaats genoeg garages die bij fbto aangesloten zijn Maar wat heb jij dan voor extra's? Ik dacht te lezen dat jou auto tot 3 jaar verzekerd is tegen de nieuwswaarde. Bij mij is dat 1jaar. Daarna loopt het procentueel af. Maar we gaan geloof ik een beetje offtopic. Quote
Jack_z Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 toen ik mijn picanto ging verzekeren heb ik ook rond gekeken en er waren goedkopere aanbiedingen, maar ik ben toch maar bij mijn huidige maatschappij gebleven, buiten goedkoop moet je er ook gewoon een goed gevoel bij hebben ? en verzekeringen die 3 jaar nieuwwaarde geven zijn duurder, net zoals verzekeringen waarbij je zelf de schade hersteller mag bepalen, voor genoemde laatste 2 heb ik gekozen want ik denk dat als je onverhoopt schade krijg je wel zeker wil zijn dat het met originele onderdelen hersteld wordt zodat je recht op 7 jaar garantie geborgd is\blijft ? het is maar mijn idee he Quote
inekepj Geplaatst 3 Januari, 2014 Geplaatst 3 Januari, 2014 Ik zit bij fbto ik heb wel 15% korting omdat wij lid zijn van vereniging eigen huis. Als extra optie heb ik een inzittende module genomen Ook moet de auto bij eventuele schade naar een hun aangewezen garage. Wil ik dat niet dan kost mij dat €150. Maar er zitten bij ons in de woonplaats genoeg garages die bij fbto aangesloten zijn Maar wat heb jij dan voor extra's? Ik dacht te lezen dat jou auto tot 3 jaar verzekerd is tegen de nieuwswaarde. Bij mij is dat 1jaar. Daarna loopt het procentueel af Dat is wat ik ook bedoel dat er grote verschillen onderling zitten in de verzekering , en dus ook de prijs die je hiervoor betaald .En ja ik heb de Auto 3 jaar verzekerd tegen de nieuwwaarde , en heb ook rechtsbijstand verzekering en natuurlijk een inzittende verzekering ( 5 personen ) . Quote
sander-utreg Geplaatst 5 Januari, 2014 Geplaatst 5 Januari, 2014 weet iemand hoe het zit met centraal beheer? Quote
sander-utreg Geplaatst 5 Januari, 2014 Geplaatst 5 Januari, 2014 Total loss: De eerste 3 jaar wordt de aanschafprijs vergoed. Ook bij tweedehands auto's. Quote
sander-utreg Geplaatst 5 Januari, 2014 Geplaatst 5 Januari, 2014 Met de dekking ‘Aanrijding en vandalisme’ bent u verzekerd tegen schade door aanrijdingen. Ook als de aanrijding uw eigen schuld is. Als u met de auto over de kop bent gegaan. Of als u met uw auto het water bent in gereden. We betalen ook als iemand expres uw auto heeft beschadigd. Bijvoorbeeld als iemand uw autospiegel kapot heeft geslagen. Of hebben spelende kinderen krassen op uw auto gemaakt? Wij betalen de reparatie van de schade. MAAR dan gaat wel je no-claim naar de filistijnen.... Quote
belthazor Geplaatst 6 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2014 Waarom moet je dan €625 betalen? Dat is hier bij iedere autoverzekering. Een franchise, hangt af van welke verzekeringsagent je neemt. Bij sommigen kan je zelf kiezen, maar dan betaal je er ook meer/minder voor. Ik heb een Engelse voor Vandalisme en Eigen schade. Onder de 375 Euro moet ik zelf betalen, tussen 375 Euro en 625 Euro moet ik enkel 375 Euro betalen Meer dan 625 Euro = niets betalen. Quote
belthazor Geplaatst 6 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2014 Zoals ik zie is er een groot verschil tussen autoverzekeringen in Belgie tegenover Nederland. Quote
Creative Name Geplaatst 6 Januari, 2014 Geplaatst 6 Januari, 2014 Koste het mij maar 57 euro per maand. Zit nu op 108 euro per maand. Lang leve jong zijn. Wil je met me ruilen, betaal ik die premie van je wel hahaha 1 Quote
belthazor Geplaatst 9 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2014 Nee, De plekken zijn er deels uit aan het gaan door de regen. Alleen de plekken op de ruiten zijn er moeilijk uit te krijgen. Nu zit ik nog met de kras op mijn dak (waarschijnlijk een steentje die in een vetplek zat en die door het poetsen over het dak heeft geschuurd) die ik moet laten zien bij de garage waar ik die gekocht heb. Ik kan pas Maandag gaan sinds de wagen schoon moet zijn. Ik heb het aangegeven aan de verzekering en dan een offerte laten zien wat ze daar gaan doen, maar moet het waarschijnlijk toch zelf moeten betalen sinds het onder mijn vrijstelling zal zitten. Quote
Remko .me Geplaatst 9 Januari, 2014 Geplaatst 9 Januari, 2014 Belthazor... Mag ik je een advies geven? Blijf nou even weg van je verzekering om al die kleine dingen!!!!Alle dingen die je benoemd zijn gewoon oppervlakkige zaken en weg te halen met doe het zelf dingen!!! Quote
Smart Geplaatst 9 Januari, 2014 Geplaatst 9 Januari, 2014 Zolang er niet gerepareerd (gespoten) gaat worden en daarmee kosten worden gemaakt, kun je toch gewoon in contact blijven met je verzekeringsmaatschappij/-tussenpersoon? Ik ben het eens met Remko dat je eerst moet proberen met zo min mogelijk kosten, om de krassen en plekken zelf te herstellen. Met een relatief goed en goedkoop product, zoals Mequiar's bijvoorbeeld, levert vaak al een hele verbetering op. Er worden genoeg tips en trucs aangereikt, om het beste resultaat te bereiken. En, om nu een 2e topic te openen voor nog een lakprobleem....wat in één en hetzelfde topic besproken had kunnen worden. Zo bundel je de benodigde informatie juist. Nu werkt het eerder verwarrend. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.