tenere Geplaatst 14 Januari, 2009 Geplaatst 14 Januari, 2009 Sinds afgelopen zaterdag bezitter van een Kia Sorento 2.4 adventure van 2005-6. Relatief weinig kilometers (ca 47000). Al jaren Fan van deze auto maar gelet op het gebruik dat wij van een auto maken (ivm files veel op de motor) een niet echt noodzakelijke investering. Altijd nieuw gereden (ca 30 jaar) en nu voor het eerst een gebruikte auto. De gekochte Sorento ziet er goed uit, rijdt prima en bevalt goed (voorzover je dat nu al kunt zeggen). Ik zou graag een dubbel din navigatie inbouwen (7 inch) en zou daar best wat tips of advies over willen hebben. Met andere woorden, mocht je info hebben omtrent de inbouw en (on)mogelijkheden dan hoor ik dat graag. Verder zou ik achter een (achteruitrij) camera of detectie willen installeren. Ook hierover kan ik natuurlijk tips/info gebruiken. Voorts nog vele wensen (en mogelijkheden) maar dat zien we wel in de toekomst. Groet, Ton Quote
scorpioshuma Geplaatst 14 Januari, 2009 Geplaatst 14 Januari, 2009 Veel gebruikt in de Sorento is voor zover ik weet de Pioneer Avic. Die is 2-DIN, heeft navigatie, maar of er een camera op kan ?? Informeer anders eens bij een goed inbouwbedrijf. Als je bij je profiel je woonplaats opgeeft kunnen mensen misschien tips geven over goede zaken. We hebben meerdere mensen op het forum die op hoger niveau meedoen met audiowedstrijden en die vast wel kunnen helpen daarmee. Succes ophet forum en veilige kilometers met je Sorento, Dave Quote
RML Geplaatst 15 Januari, 2009 Geplaatst 15 Januari, 2009 (aangepast) Als je voor 'merkloos' gaat zijn deze radio's wellicht een optie: Eonon Auto Audio en video Eonon Nederland De dubbel din met navigatie heeft nog geen uitgebreide beschrijving, misschien even een mailtje sturen. Maar je hebt gewoon een Video-in nodig voor je camera. De radio's van Eonon zonder navigatie hebben bijna allemaal Video-in. Hoger in het budget de mooie Pioneer systemen: http://www.pioneer.nl/nl/products/25/111/241/AVIC-F900BT/specs.html Zoals ik zei hebben veel radio's met DVD functie ook gewoon Video-in, ik weet niet of Pioneer een merkgebonden aansluiting/functie heeft. Maar dat weet verkoper x in winkel x wel te vertellen denk ik. Even voor de zekerheid, als je stuurbediening hebt werken de radio's hier meestal niet mee samen. Tenzij je merkgebonden radio's neemt. 15 Januari, 2009 aangepast door RML Quote
willem1 Geplaatst 15 Januari, 2009 Geplaatst 15 Januari, 2009 Op mijn Pioneer AVIC HD1BT kan je zo een achteruitcamera aansluiten Nu heeft mijn Sorento al parkeersensoren achterzijde dus niet echt nodig Zou zelf maar eens googlen.... Succes! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.