Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, omdat ik mijn auto goed onderhoud zat ik te kijken naar een poetsmachine. Heeft iemand ervaring met die dingen??

Ik zat oa te kijken naar de dap500 en dap900.

Graag hoor ik jullie ervaringen

Geplaatst

zit jij in zo'n ebay sponsor programma ? :-)

Helaas niet dit is allemaal liefdadigheid en het komt ook omdat ik niet van te veel betalen hou  :wink:  :wink:

• Like 3
Geplaatst

deze draait gewoon en je kunt het toeren tal traploos verstellen

de echte poets jongens gebruiken dit ook 

en het enige verschil met die dual action dingen is dat er geen gewichtje mee draait op de uitgaande as waardoor deze niet zo trilt 

Geplaatst

hoi sander. ik heb zelf de dapper 500 van carclean.het is een goede machine en zeker zijn geld waard.je kan ook een starters set kopen bij carclean dan heb je gelijk de pad`s en de polish er bij.zelf heb ik alle polish van monello.wel adviseer ik je eerst de auto goed te wassen en dan te kleien voor dat je met de polish aan de slag gaat. gebruik ook de aller zachtste pad voor je rio want de lak is erg zacht en voor je het weet heb je swirls op je lak.zelf heb ik de auto nog in de c qarts staan ( nano coating).glanst als een nieuwe auto en een goede bescherm laag

Geplaatst

deze draait gewoon en je kunt het toeren tal traploos verstellen

de echte poets jongens gebruiken dit ook 

en het enige verschil met die dual action dingen is dat er geen gewichtje mee draait op de uitgaande as waardoor deze niet zo trilt 

er zit geen gewichtje in maar is excentrische zo dat je minder kans op swirls heb 

Geplaatst

is zo een machine niet des duivels ? voor de echte poetsers die een arsenaal aan poetsmiddelen op voorraad heeft en de 2 emmer methode toepassen ?

ik heb ook een poetsmachine maar dat noemt men wasstraat :P

Geplaatst

De dualaction maakt twee excentrische bewegingen en voorkomt daarmee inderdaad swirls.

• Like 1
Geplaatst

er zit geen gewichtje in maar is excentrische zo dat je minder kans op swirls heb 

ja heb er ook een gehad maar ik vond het helemaal niks met dat getril en heb hu de gewone die de profesionals bij ons ook gebruiken 

werkt veel fijner en heb geen last van swirls ???

Geplaatst

Als beginneling met machinaal poetsen zou ik maar uitkijken met een flexmachine.

Ikzelf heb een Dap 900 dual action. Werkt perfect voor mij

Verder bij carclean een dap cursus gevolgd.

Ik onderhoud de Picanto van mijn vrouw en de Rio met onderstaande spullen.

Zie het verschil van de Picanto lak na behandeling met de dap900

De Rio is na de winter aan de beurt

post-5479-0-36885800-1392149952_thumb.jpegpost-5479-0-57679700-1392149966_thumb.jpeg

Met de volgende spullen onderhoud ik de wagens

post-5479-0-76204800-1392150050_thumb.jpeg

Geplaatst

Als beginneling met machinaal poetsen zou ik maar uitkijken met een flexmachine.

Verder bij carclean een dap cursus gevolgd

Rio41

ja zeker ik heb vroeger ook wel eens zo hard gepoetst met zo en apparaat (we hadden hem nog maar net ) dat er een hele silver kleurige plek op de auto zat hahahaha

maar je leert van je fouten en al doende leer je wel 

Geplaatst

Verder bij carclean een dap cursus gevolgd.

Ik onderhoud de Picanto van mijn vrouw en de Rio met onderstaande spullen.

Zie het verschil van de Picanto lak na behandeling met de dap900

De Rio in na de winter aan de beurt

attachicon.gifFoto650-FUQYAXDE.jpegattachicon.gifFoto650-OBT7GTYV.jpeg

Met de volgende spullen onderhoud ik de wagens

attachicon.gifFoto650-3LNLC66F.jpeg

goed om te zien dat er nog meer van die poets meloten zijn als ik.kost wel een paar centen  en vooral tijd maar dan heb je ook wel een mooie auto staan, hij is bij mij nu mooier dan dat ik hem mee kreeg bij de dealer :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  

Geplaatst

Hoi allen,

Dit was het eindresultaat na een weekend wassen,kleien en polijsten met een Dap900

Bling....bling! Dat ziet er inderdaad heel goed uit.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Hoi allen,

Dit was het eindresultaat na een weekend wassen,kleien en polijsten met een Dap900

Dat is eer van je werk hebben :-)

Geplaatst

Hoi allen,

ziet er goed uit! 

Welke pads gebruik jij op de kia?? Want de kia heeft nogal een zachte lak

Geplaatst

dank je had net me haar gekamt daar komt het door denk ik  :wink:  :wink:

ik dacht al wat glimt er toch zo maar dat was je scheiding

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...