soomers Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Aangezien dat ik een poets / polijstmachine wil gaan aanschaffen vraag ik jullie om advies. Mijn voorkeur is gevallen op de volgende DAP900 V2 D/A , heb nog geen ervaring met deze apparatuur. Weet iemand waar men een workshop kan volgen omtrent het gebruik van dit apparaat. M.v.g. Quote
Rio 41 Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Hoi Soomers, Ik heb zelf een clinic gevolgd bij Carclean.nl Rio41 Quote
Cardetails.nl Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Hoi Soomers, Waarschijnlijk in Mei (binnenkort hier meer over) gaan wij weer een poetsdag organiseren voor de Kiaclub. Hier kunnen we (indien er genoeg interesse is) ook een gedeelte aan het machinaal poetsen aan besteden. Ook kunnen we (indien er genoeg interesse is) kijken voor een groepsbuy voor poetsmachines. Hou het forum dus in de gaten. 2 Quote
soomers Posted March 4, 2014 Author Posted March 4, 2014 Bedankt voor jullie snelle reactie, nu nog effe wachten op een aanbieding dan gaan we over tot een aanschaf. Dus als ik het begrijp is dit een correcte keus ? Gr. Quote
klankie Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 resultaat is met deze dap 100% uitstekend ( wel rekening houden dat je in de meeste gevallen meer hits nodig hebt ) dan met een rotery machine , maar die zijn dan ook weer in prijs veel duurder en je moet met het polijsten van lak met een rotery ervaring hebben Quote
klankie Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 @klankie: wat bedoel je met hits? het aantal keer dat je een stuk oppervlak ( lak ) behandelt , dus als je drie keer het zelfde stuk polijst (3 hits) Quote
Recommended Posts