gaby Geplaatst 25 Januari, 2009 Geplaatst 25 Januari, 2009 hallo ik ben gaby en rijd een sportage uit 2006 ben lid geworden om meer te weten over deze auto:scooter: Quote
Tazteam Geplaatst 25 Januari, 2009 Geplaatst 25 Januari, 2009 Hallo Gaby, welkom op het forum. Veel lees en postplezier, maar vooral: veel plezier met je Sportage. Philip Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 25 Januari, 2009 Geplaatst 25 Januari, 2009 Hoi Gaby, Welkom hier op het forum. Veel plezier met het lezen, posten en rijden met jouw sportage. Veel veilige km's gewenst uiteraard! Groeten, Peter Quote
bigwade Geplaatst 25 Januari, 2009 Geplaatst 25 Januari, 2009 Hoi Gaby, welkom hier. Wat heb je voor versie ? Balen dat de Nav er al uit is gehaald. Lezen die gasten soms mee hier ?? grtz! Quote
gaby Geplaatst 26 Januari, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2009 als het goed is heb ik een adventure 4wd uit 2006 met lederen bekleding en rvs sidebars ook heb ik de bumpers in dezelfde grayfish silver gespoten:balloon: Quote
Gast Daiz Geplaatst 27 Januari, 2009 Geplaatst 27 Januari, 2009 Welkom Gaby! Veel post en lees plezier hier op het forum en natuurlijk hier ook een goede ride gewenst met je kia !! Gr Daiz Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.