white rio Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 bij deze stel ook ik me voor ben patrick en ben lasser van beroep heb een witte kia rio super pack aangeschaft omdat ik een auto voor dagelijks vervoer nodig had, omdat het vorige project een beetje uit de hand is gelopen en niet meer geschikt is om dagelijks mee te rijden ben vw rijder in hart en nieren maar een golf is me te duur en ben toen verder gaan kijken, vriendin heeft een picanto dus zodoende bij kia uitgekomen. uiteraard ga ik aan de kia ook paar dingen doen, maar geen extremen meer nog een foto bij alle praatjes deze wielen ga ik hopelijk pas krijgen onder de rio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Welkom Patrick en succes met je Rio. Die wielen zal wel lukken toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Welkom op het forum, de auto's heb ik al vaak gezien ik loop er regelmatig langs. Gr Arjan. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 welkom Patrick en succes met de rio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Die VW gekte hebben we er hier zo uit hoor. Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Mooi wagenpark en wit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts