PicantoMike Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Hi Allemaal, Ik rij een Kia Picanto design edition uit 2013 met carbon gestickerd dak en getinte ramen. Tot dusver de enigste die zo rond rijdt zo ver ik. De reden waarom ik mij heb ingeschreven is vooral om meer te leren over het vervangen van de autoradio van de picanto. Zoals iedereen hier weet is die echt bagger. Ik heb gemerkt dat er heel wat mensen met veel kennis van de radio op het forum aanwezig zijn en zodoende heb ik mijzelf ingeschreven. Ik hoop jullie ook te kunnen helpen bij jullie vragen. Groetjes en alvast een fijn weekend, Michael Quote
arjan gt Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
olympus Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 welkom Mike, en succes met de radio veranderen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 Welkom en er is bijna geen vraag te gek of je krijgt hier een antwoord. Quote
Specialmade Geplaatst 31 Mei, 2014 Geplaatst 31 Mei, 2014 @PicantoMike, Welkom op dit forum en veel lees- en post plezier. Heel veel rijplezier en veilige kilometers met de Picanto design edition. Je bent al goed bezig met carbon dak en getinte ramen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
blankie01 Geplaatst 15 Juni, 2014 Geplaatst 15 Juni, 2014 Hoi Mike Nog veel plezier met je nieuweWitson Kijk uit voor je boxen Groetjes blankie01 Quote
Baggio Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Hey Mike, had je mijn bericht nog ontvangen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.