Guest sandor Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Ik heb foto's ge-upload van een Kia Cee'd 1.6 CRDi-VGT X-ecutive. De kleur is pewter beige. Ik heb praktisch dezelfde, alleen heb ik de X-tra uitvoering, dat is zonder mistlampen. Het is motorisch de dikste versie met 115 PK. Hij rijdt fantastisch, en heeft een dijk van een motor (veel koppel!!). Quote
Tazteam Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Hey Sandor, Ik zie dat het uploaden van de foto's is gelukt. Wel een heel aparte kleur. Jammer dat het niet de foto's zijn van jouw auto, maar dat zal nog wel komen, denk ik. Philip Quote
Guest sandor Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Klopt, ik hoop dat het mij in de komende tijd lukt om foto's van mijn eigen bolide te maken. Die komen dan zeker op de website. Gr., Sandor Quote
Alex VB Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 He Sandor, Het is je gelukt. Sorry dat ik niet reageerde op je maail maar was ff een paar dagen gebonden aan de lappenmand. Als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn trwouwens nog een paar manieren om je foto's hier te laten zien. Ik zal daar wel een topic over starten een dezer dagen.. Quote
Recommended Posts