Ceeldc Geplaatst 19 Juni, 2014 Geplaatst 19 Juni, 2014 Beste Leden, Mijn naam is Dennis, 23 jaar. Sinds 1 maand in het bezit van een nieuwe Kia Picanto businessline in de kleur wit. Naast de Picanto bezit mijn vriendin een Peugeot 107 van 1 jaar oud. Ook in het wit. We vinden het leuk om aandacht in onze auto's te steken en hebben al de nodige updates aan de auto's toegevoegd. Ik hoop veel te lezen op dit forum en tevens inspiratie op te doen. Quote
Specialmade Geplaatst 20 Juni, 2014 Geplaatst 20 Juni, 2014 @Ceeldc, Welkom op dit forum en veel lees- en post plezier. Heel veel rijplezier en veilige kilometers met de nieuwe Kia Picanto. Verras ons eens met wat foto's en houd ons eens op de hoogte van de verschillen tussen de Picanto en de Peugeot. Grtz. Specialmade Quote
arjan gt Geplaatst 20 Juni, 2014 Geplaatst 20 Juni, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Baggio Geplaatst 21 Juni, 2014 Geplaatst 21 Juni, 2014 Hey Ceeldc, we zijn dol op foto's zou je een foto willen plaatsen. Verstuurd vanaf mijn LT22i met Tapatalk Quote
Ceeldc Geplaatst 21 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Juni, 2014 Ja dat wil ik, alleen me foto's zijn te groot om te plaatsen. Moet even uitzoeken hoe ik ze kleiner krijg. Maar ze komen eraan! Quote
blackie Geplaatst 21 Juni, 2014 Geplaatst 21 Juni, 2014 gewoon op foto klikken op je pc RECHTS KLIK dan komt er een venster openen met aanlikken..... dan PAINT zit standaard op elke pc dan verkleinen staat in dat venster bij selecteren afbeelding een vierkantje geef in 50 hoog 50 breed dan word het de helft opslaan als jpeg dan hier plaatsen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 21 Juni, 2014 Geplaatst 21 Juni, 2014 Welkom op het forum en veel geluk met de nieuwe aanwinst. Quote
Ceeldc Geplaatst 21 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Juni, 2014 Kia picanto met 15 inch matzwarte velgen + peugeot 107 matzwarte velgen. Tot nu toe zeer tevreden over beide auto's. + en - punten Kia + comfort, stuur en remgedrag, looks. - slappe vering, verbruik valt tegen. + en - punten 107 + gebruik van de koppeling voelt erg fijn, verbruik, looks. - 'blikkerig', niet waterdicht, 'goedkoop' interieur. Ik vind dat de Kia voelt als een echte auto. De 107 is wat 'blikkerig'. Het verbruik van de 107 licht rond de 1:18, 1,19. Met de Kia haal ik op dit moment 1:15. Het zijn beide fijne auto's en van beide geen spijt van de aankoop. 1 Quote
World Cup Black Geplaatst 21 Juli, 2014 Geplaatst 21 Juli, 2014 Hoi, Wij hadden een Peugeot 107 en hebben deze ingeruild voor een Picanto, ik heb er totaal geen spijt van want ik vind de Picanto het op alle fronten winnen van de 107 !!!!! 2 Quote
Ceeldc Geplaatst 24 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 24 Juli, 2014 Ik vind de Kia ook beter rijden. Mijn vriendin vind de 107 beter rijden. Ieder zijn ding. Ik vind het verbruik van de kia wel tegenvallen. Wij hebben van beide aankopen geen spijt! Quote
World Cup Black Geplaatst 24 Juli, 2014 Geplaatst 24 Juli, 2014 De verkoper van Kia vertelde ons dat de Picanto richting de 10.000km steeds zuiniger zou moeten worden, nieuwe motoren zijn altijd een beetje dorstig in het begin. Let's hope so !! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.