Dragbak Geplaatst 9 Februari, 2009 Geplaatst 9 Februari, 2009 Vraagje betreffende de Kia radio die geplaatst zit in de 2007 versie van Sportage. Er zat geen instructieboekje van de radio bij en zou deze graag willen hebben. Lees wel of iemand iets voor mij kan betekenen b.v.d. Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2009 Geplaatst 9 Februari, 2009 Hoi Dragbak, stel je even voor, maak een plaatje van je radio, en wellicht komen de hulptroepen los...... Quote
HansD Geplaatst 18 Februari, 2009 Geplaatst 18 Februari, 2009 Ik heb wel een boekje voor je liggen ter inzage/ kopieeren, hier in Apeldoorn,maar er zijn 2 types, een plaatje helpt. Hans Quote
Dragbak Geplaatst 13 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 13 Maart, 2009 Ga wat regelen kom erop terug bedankt voor het reageren. Greetz Jan. Quote
Dragbak Geplaatst 15 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2009 He die Hans, Hier ben ik weer heb een foto gemaakt van de radio misschien heb je hier wat aan en hoor van je. Greetz Jan. Quote
bigwade Geplaatst 16 Maart, 2009 Geplaatst 16 Maart, 2009 Als je je aanmeld bij mijn Kia en dat kan als de auto van 2007 is, lijkt mij, kun je instructieboekjes als PDF downloaden dacht ik. Daar zit dan ook de radio-gebruikershandleiding in. Verwacht er niet te veel van, van zowel onze Hyundai als Kia manuals (stuk beter) lijkt het een soort van "Google translation". Die radio lijkt me niet zo ingewikkeld. Wat is de vraag ? Quote
Dragbak Geplaatst 20 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2009 Heb inmiddels een E-mail gestuurd naar Kia kon nl. niet meer op mijn Kia komen i.v.m. de oude gegevens even afwachten en dan nogmaals proberen bedankt voor de tip en de radio is inderdaad niet zo ingewikkeld maar vind het altijd prettig om wat naslagwerk in te kunnen kijken. Quote
bigwade Geplaatst 21 Maart, 2009 Geplaatst 21 Maart, 2009 Ik heb het instructie boekje even online gezet: http://tinyurl.com/d6evcq (gaat direct downloaden na aanklikken ! 18MB) Sportage 2004-2007 Radio wordt helaas niet vermeld Quote
Dragbak Geplaatst 24 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2009 Bigwade, Bedankt voor het online zetten van het instructieboekje heb hem al binnen gehaald. Greetz Jan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.