Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraagje betreffende de Kia radio die geplaatst zit in de 2007 versie van Sportage.

Er zat geen instructieboekje van de radio bij en zou deze graag willen hebben.

Lees wel of iemand iets voor mij kan betekenen b.v.d.

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst

He die Hans,

Hier ben ik weer heb een foto gemaakt van de radio misschien heb je hier wat aan en hoor van je.

Greetz Jan.

post-966-1297852779,79_thumb.jpg

Geplaatst

Als je je aanmeld bij mijn Kia en dat kan als de auto van 2007 is, lijkt mij, kun je instructieboekjes als PDF downloaden dacht ik.

Daar zit dan ook de radio-gebruikershandleiding in.

Verwacht er niet te veel van, van zowel onze Hyundai als Kia manuals (stuk beter) lijkt het een soort van "Google translation".

Die radio lijkt me niet zo ingewikkeld.

Wat is de vraag ?

Geplaatst

Heb inmiddels een E-mail gestuurd naar Kia kon nl. niet meer op mijn Kia komen i.v.m. de oude gegevens even afwachten en dan nogmaals proberen bedankt voor de tip en de radio is inderdaad niet zo ingewikkeld maar vind het altijd prettig om wat naslagwerk in te kunnen kijken.

Geplaatst

Bigwade,

Bedankt voor het online zetten van het instructieboekje heb hem al binnen gehaald.

Greetz Jan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...