RichardKoenen Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Hai allemaal ik ben Richard Koenen en ben trotse Kia Picanto rijder, ben door me vriendin/schoonvader Kiarijder geworden, woon samen met me vriendin (per 29-08-14 me vrouw, ga binnen kort trouwen) in Harmelen. Ben 30 jaar oud en kwa beroep ben ik vliegtuigsamenbouwer bij Fokker Papendrecht. Hobby is auto's en brommers, rij bijvoorbeeld graag in de Kia Elan van me schoonvader, hij is mede eigennaar van Kia Wolters te IJsselstein. Vedere vragen stel gerust groetjes Richard Koenen 1 Quote
Albert jan & Brigitte Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Welkom op het forum en geniet van je Picanto. Heel goed dat je gaat trouwen, waarom zul jij het beter hebben als de meeste mannen hier 2 Quote
Nieles Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Welkom op het forum! Gelukkig ben ik nu niet de enige met vliegtuigtechniek meer Quote
Guest GreyGriffin Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Hallo Richard, Welkom hier. Zo'n Kia-connectie is natuurlijk reuze handig. Ik bedoel: wees lief voor schoonpapa! Quote
Specialmade Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 @Richard Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met de nieuwe Picanto. Voor 29-08-2014 een hele mooie en gedenkwaardige dag gewenst. Nu hoor je er pas echt bij, getrouwd en een Kia rijden En inderdaad zoals als Greygriffin ook zegt: wees lief voor schoonvader Grtz. Specialmade 1 Quote
arjan gt Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
blackie Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 bestel maar minimaal 10 taarten erbij want wij Kia leden komen eraan LOL welkom Quote
Smart Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Welkom Koen....trouwen als Koene ridder op het witte paard. Quote
Recommended Posts