Ruudster Geplaatst 10 Augustus, 2014 Geplaatst 10 Augustus, 2014 Mijn naam is Roelof en ben woonachtig te Merksem (Antwerpen). Sinds 2011 rijd ik al met Peugeot (eerst 307 daarna 308) en nu trots eigenaar van mijn Kia C'eed Sportswagon van 2008. (90pk, automatische lichten, diesel (CDRI)) (Hopelijk juist geschreven. Ben werkzaam in de IT-sector, inkoper/licentiebeheerder/verkoper bij Cheops Technology te Edegem (enkel B2B). Ben wel handig als ik weet waar ik mee bezig ben. IK hoop nog veel plezier te beleven aan mijn Kia C'eed. Moet al wel bekennen: Kia rijdt veel stiller dan Peugeot. Groetjes Roelof Quote
bigwade Geplaatst 10 Augustus, 2014 Geplaatst 10 Augustus, 2014 Toffe Kar, Veel Plezier ermee ! Quote
Gast Stief Geplaatst 10 Augustus, 2014 Geplaatst 10 Augustus, 2014 Welkom en alvast veel veilige kiameters gewenst in je bolide. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Augustus, 2014 Geplaatst 10 Augustus, 2014 Hallo Roelof, Welkom hier! De Cee'd ziet er gezond uit, veel plezier met de auto. Quote
Ruudster Geplaatst 10 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 10 Augustus, 2014 Dank je wel allemaal. Moet wel al zeggen, dat elke review over deze auto vast stelde dat er veel lawaai is tojdens het rijden. Maar van Peugeot naar Kia, is het een luxe aan stilte. De auto heeft nu 122290 km op de teller staan. Ziet er vind ik nog heel net uit. Verschiet wel dat ze geen standaard bandjes gebruiken, 16" en bandrnnaat 205 ipv 195. geweldige kar! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Augustus, 2014 Geplaatst 11 Augustus, 2014 Welkom en geniet van je nieuwe aanwinst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.