Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Display geeft bij gebruik van de radio/Nav soms de datum,tijd en temperatuurweer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo

Sinds korte tijd bij gebruik van de radio/navigatie de tijd, datum en temperatuur weer terwijl er normaal andere gegevens weer gegeven worden.

Het betreft hier een ingebouwde radio/vaigatie systeem waarvan het merk mij onbekend is. Het scherm is bij gebruik oranje/zwart van kleur

De auto is inmiddels 3 jaar oud en de garantie is natuurlijk verlopen :?.

Iemand een idee of dit in te stellen is of is het een storing.

Ik hoor graag jullie reacties en natuurlijk heel graag een oplossing

Geplaatst

Bij deze een foto van de navigatie

Ben er inmiddels achter dat deze van het fabrikaat LG is

post-1389-0-76443800-1407965235_thumb.jpg

Geplaatst

Gaat het dan om de display van de Navi of die erboven?

In dat laatste geval (als dat iets weg heeft van de oude Opel Displays) is er wellicht een slecht contact.

Bij Opel moest er spanning op een draad en dan schakelde de display van datum naar radio-info, misschien is dat hier ook?

Als het gaat om de display van de navi, sorry, geen idee...

Geplaatst

Gaat het dan om de display van de Navi of die erboven?

In dat laatste geval (als dat iets weg heeft van de oude Opel Displays) is er wellicht een slecht contact.

Bij Opel moest er spanning op een draad en dan schakelde de display van datum naar radio-info, misschien is dat hier ook?

Als het gaat om de display van de navi, sorry, geen idee...

Hoi het gaat om het display erboven. Vandaag deed hij het weer zo als verwacht. Kan maar zo zijn dat het morgen weer mis is. Als het mis is blijft het ook mis totdat je de boel weer uit zet (sleutel uit contact) en langere tijd wacht. Dan is het weer goed.

Het verhaal van de opel ken ik, maar dit lijkt er niet echt op. Het was immers altijd goed

Geplaatst

Als je kan inloggen bij https://www.kia.com/nl/mijnkia/

zou je een nav update kunnen doen weet niet of deze is gedaan in deze tijd

Ik kan inloggen op mijn kia, wat ik net heb gedaan maar waar vindt ik dan de updates voor de navi. Ik kan ze nl niet vinden

Geplaatst

Als het juist is staat er  hier op het forum de link beschikbaar voor ceed en meerdere lg navigaties

KLIK

hoi Raymond

Bovenstaande link werkt niet meer. evengoed bedankt voor de moeite

Geplaatst

Nu even een nieuwe update.

Mijn radio/nav werkt perfect alleen is het nu zo dat er geen geluid meer uitkomt.

Dealer gebeld en mag morgen even langskomen om te gaan kijken wat er verder moet gebeuren.

wordt vervolgd

Geplaatst

Nu even een nieuwe update.

Mijn radio/nav werkt perfect alleen is het nu zo dat er geen geluid meer uitkomt.

Dealer gebeld en mag morgen even langskomen om te gaan kijken wat er verder moet gebeuren.

wordt vervolgd

Vandaag bij de dealer, Garage Weesepoel in Ten Boer, geweest. Hier is de zogenaamde transport zekering uit de zekerkast gehaald. Deze zekering heeft men daar 30-60 seconden eruit gelaten. Vervolgens er weer in gestopt met weer een goed spelende radio als gevolg. Systeem werkt weer naar behoren.

Het is nog niet duidelijk of het beginprobleem, nl het foutieve display info, ook opgelost is. Hier zal ik later nog op terug komen.

Een ieder die tips of trucks aangedragen heeft om dit probleem op te lossen wil ik toch heel erg bedanken voor zijn of haar inzet/tips

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...