Ron Rio Geplaatst 11 September, 2014 Geplaatst 11 September, 2014 Hierbij wil ik me ff voorstellen Ik ben Ron en ben sinds vorige week trotse eigenaar van een Super mooie Rio superpack uit 2013. Het leek me wel leuk om hier een beetje rond te snuffelen en wat meer te leren over mijn Kia Rio. Groeten uit Limburg Quote
Baggio Geplaatst 11 September, 2014 Geplaatst 11 September, 2014 Hey Rob van harte welkom, snuffelen maar lekker rond. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 12 September, 2014 Geplaatst 12 September, 2014 Hallo Ron, Welkom hier! Veel plezier met je Rio, als je hem al op de foto hebt gezet willen wij graag meekijken! Quote
arjan gt Geplaatst 12 September, 2014 Geplaatst 12 September, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Ron Rio Geplaatst 13 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 September, 2014 Dankjewel allemaal....foto's volgen nog Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.