Geronimo81 Geplaatst 17 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2014 En over welk dorp hebben we het dan hier ? Beetje maffe dealer.... Kia dealer Winters in Weert. Achteraf toch nette service gekregen. Aan de telefoon erg sjagrijnig, maar toen de deal eenmaal rond was erg vriendelijk. Toen ik vroeg om de gebruikte winterbanden konden ze die ineens niet meer vinden, dus heb nieuwe winterbanden gekocht, Vredesteijn voor € 400,00 incl. Quote
Geronimo81 Geplaatst 17 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2014 Dit is 'm uiteindelijk geworden. Best wel een beetje trots om deze prachtwagen ons boodschappenwagentje te kunnen noemen (laat m'n vriendin 't niet horen!) En bij deze nog een warme douche voor mijn eigen Kia dealer in Charlois, Rotterdam. Na een wat duurdere grote beurt en 1e APK keuring (auto is bijna 4 jaar oud) was het service van de zaak om de auto even door hun wasstraat te rijden. Ik had nieuwe zomerbanden, nieuwe winterbanden en verder alle gebruikelijke 'bullshit' van een grote beurt zoals wat filters en olie etc. Totale kosten ca. € 2.000,00. Ik vond dat wat al te gortig en na wat onderhandelen kwamen we uit op € 1.800,00. Toen ik de auto weer op kwam halen, zag ik tot mijn verbazing dat mijn vriend Yilmaz (jongen die normaal achter de balie zit) mijn auto met de hand helemaal aan het wassen was. De wasstraat was al gesloten en hij stond dus over te werken, in z'n eigen tijd om mijn Kia alsnog van een wasbeurt te voorzien. Kudos! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 17 Oktober, 2014 Geplaatst 17 Oktober, 2014 De witte ziet er strak uit en de zwarte is door de dealer inderdaad keurig vertroeteld. Quote
Geronimo81 Geplaatst 17 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2014 dank je. Op die witte zit trouwens een trekhaak? Is dat een geintje van Kia ofzo of is dat bedoeld voor fietsenrekjes etc? Zie me eerlik gezegd nog niet met die Rio door de alpen trekken met een caravan... Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 17 Oktober, 2014 Geplaatst 17 Oktober, 2014 Wat denk je van een rijdende viskraam achter de Rio? Kom ik geheid een warm scholletje bij je kopen! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.