Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo Allemaal,

Sinds gisteren ben ik in t bezit van een Witson navigatie, met camera voor en achter. Er zitten heel veel opties op, dus ben nog wat avondjes zoet met uitzoeken hoe alles werkt.

Maar kan in ieder geval beamen dat de geluidskwaliteit vele malen beter is dan de standaard radio.

Maar wat ik wel graag snel zou wil weten is hoe de file-informatie werkt. Want vanmorgen hoorde ik via de radio file op mijn route naar het werk, maar kreeg pas een melding (voor een alternatieve route) op t scherm toen ik bijna achteraan sloot. Is dit in te stellen?

Ook voor andere tips en trics hou ik me aanbevolen.

Gr Alex

post-13334-0-67218100-1414403994_thumb.jpg

post-13334-0-48407900-1414404002_thumb.jpg

Posted

helaas heeft de witson geen tmc dus file melding alleen via de radio via de rds 

dat hij een andere route aangeeft zit in het programma verwerkt die merkt dat je stilstaat waar niet nodig en dan denkt hij dat er file is 

en komt daarom met de melding dat er een andere route is 

Posted

Ik heb begrepen van iemand bij Carnaviplayer.com (witson met een andere naam) dat er al wel een TMC module is voor de S100 en de S150.

Anders even mailen naar info@carnaviplayer.com. De info hem ik van Allen Wong.

Posted

Overigens zijn er leuke skinpacks te voor de s100.

Daarmee zie je Witson er net even gelikter uit.

Zal morgen wel wat linkjes en foto's posten

Posted

@Stief,

Ben erg benieuwd naar skinpacks voor de S100 en zeker hoe je deze hierop krijgt.

Wel wat kunnen lezen maar abacadabra....voor mij dan... :wink: