Jump to content

Recommended Posts

Posted

Na anderhalf jaar en 30000 km zeer tevreden gereden kreeg ik opeens lawaai en moeilijk rijden voor mijn kiezen. Bij de dealer bleek mijn koppeling eruit te liggen. Ik kreeg meteen het (voorzichtige) verwijt dat ik met mijn voet op de koppelingspedaal rijd. Ik rij al 30 jaar met verschillende merken en nooit dit soort problemen gehad. De monteur reageerde hier niet echt op. Ik heb een soortgelijke melding ook bij de Rio gezien en ben dus benieuwd of meer mensen dit probleem met de ceed hebben. Ik was in ieder geval stomverbaasd toen ik dit hoorde.

Posted

Vervelend om te horen na zo korte tijd.

Ik mis echter een klein stukje in je bericht: Rijd je ook echt met je voet op de koppeling, of niet?

Daarnaast heb je het over een Rio en een Cee'd, maar welke rijd je en welk bj?

Ikzelf rijd Rio, maar heb nog geheel g

Posted

Bij de rio is het volgens mijn dealer een bekent probleem. Het komt vaker voor dat de koppeling

er bij weinig kilometers de brei aan geeft. Mijn koppeling begint ook al aardig slecht te worden

(120.000km) maar dat komt waarschijnlijk door mijn rijstijl :D

Posted
Bij de rio is het volgens mijn dealer een bekent probleem. Het komt vaker voor dat de koppeling

er bij weinig kilometers de brei aan geeft.

zijn volgens mij ook meer meldingen van op dit forum