edwin Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 hellow heb een nieuwe kia picanto gekocht en radio over laten zetten dit is een pioneer deh-1330r Als de sleutel eruit word gehaald ,dan zijn de zenders allemaal verdwenen Dan moet ik ze opnieuw instellen Weet iemand welk draadje ik moet verwisselen Als het kan liefst met schema erbij Alvast bedankt voor tegen bericht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia-man Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 de constante en de geschakelde plus omdraaien. Meestal de rode (geschakelde) en de gele (constante) plus omdraaien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 de constante en de geschakelde plus omdraaien. Meestal de rode (geschakelde) en de gele (constante) plus omdraaien. deze kun je vaak ook switchen omdat dit vaak voorkomt zitten er vaak stekkertjes tussen. Dit wordt meestal ook altijd in de handleiding vermeld dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
traxter Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Bij mij gebeurde dit toen me accu in slechte staat was. Ik had me accu laten doormeten en die bleek kapot te zijn. nu al lange tijd een nieuwe accu erin en tot nu toe doet ie het perfect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankpeters Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Bij mij gebeurde dit toen me accu in slechte staat was.Ik had me accu laten doormeten en die bleek kapot te zijn. nu al lange tijd een nieuwe accu erin en tot nu toe doet ie het perfect je vertelt dat je zenders zijn verdwenen na het uitzetten van je auto maar niet of je de zenders hebt vastgelegt. dit doe je bijna bij elke radio door, als je een zender hebt gekozen de knop waaronder je de zender vastlegt een paar sconde vast te houden totdat hij niet meer knippert. ik hoop voor je dat het zo simpel is. groetjes Hank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny87 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 de constante en de geschakelde plus omdraaien. Meestal de rode (geschakelde) en de gele (constante) plus omdraaien. Ik had dat probleem ook en ik zoeken of er iets te vinden was op het Forum en ik kwam toen hier uit. Ik heb de gele en de rooie omgedraait en super echt vervelend was dat ik had de zenders, EQQ volledig afgesteld en alles weg. Dat probleem is nu opgelost! Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 de constante en de geschakelde plus omdraaien. Meestal de rode (geschakelde) en de gele (constante) plus omdraaien. Mij is hetzelfde overkomen. Constant de zenders eruit. We laten de radio aanstaan en zetten hem met het contact uit. Dan blijven de zenders wel in het geheugen staan. Ik zal deze tip ook eens toepassen. Thanx! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts