kia-man Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Hoi Peter, Als mijn Rio er enigsinds representatief uitziet ter zijner tijd en geen afspraken heb (wat ik effe moet nachecken), ben ik bereid om er naartoe te gaan. Er moeten natuurlijk wel een aantal mensen gaan, ga niet in mijn uppie die kant op.
Alex VB Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Ik heb tot nu toe niets opstaan op 13 juni. Ik ben ook bereid om er naar toe te gaan. Misschien kunnen we daar iedee
Guest Daiz Posted March 3, 2009 Posted March 3, 2009 hahahhaah ik KAN geen duits !!!! Lijkt mij opzich wel leuk om met paar die kant op te gaan ja Maar ik wacht nog af, datum is nog te ver weg. Gr Daiz
Tazteam Posted March 3, 2009 Posted March 3, 2009 Tis voor mij net even te ver, Breda-Gersdorf, ruim 750 Km. Nee, ik pas voor deze meeting. Philip
El-Rio-Grande Posted March 3, 2009 Author Posted March 3, 2009 Op zich lijkt het mij ook wel leuk, maar het is vanaf hier ook 642 km... Dus of ik dat nu echt zie zitten... Voor de goede orde, voor de mensen die geen idee hebben w
El-Rio-Grande Posted March 3, 2009 Author Posted March 3, 2009 (edited) uuhhmm, incl. het risico dat je auto ineens pleiterik spelen is over de poolse grens?? Nu ga ik echt niet beweren dat je auto meteen weg zal zijn hoor, al staan er bij zo'n meeting diverse leuke auto's... En de afstand op zich vind ik wel ver, maar geen ramp. Alleen voor 1 dag op en neer ga ik dat dus niet doen. Het is een 6 uurtjes rijden volgens de routeplanner, en dan dus alleen een enkele reis, dan ben je dadelijk 12 uur aan reistijd kwijt voor 12 uurtjes auto lol... Zonde, nietwaar?? Waar ik wel voor te porren ben is een keer met een groepje naar de N Edited March 3, 2009 by El-Rio-Grande
Alex VB Posted March 3, 2009 Posted March 3, 2009 uuhhmm, incl. het risico dat je auto ineens pleiterik spelen is over de poolse grens?? Nu ga ik echt niet beweren dat je auto meteen weg zal zijn hoor, al staan er bij zo'n meeting diverse leuke auto's... En de afstand op zich vind ik wel ver, maar geen ramp. Alleen voor 1 dag op en neer ga ik dat dus niet doen. Het is een 6 uurtjes rijden volgens de routeplanner, en dan dus alleen een enkele reis, dan ben je dadelijk 12 uur aan reistijd kwijt voor 12 uurtjes auto lol... Zonde, nietwaar?? Waar ik wel voor te porren ben is een keer met een groepje naar de N
El-Rio-Grande Posted March 3, 2009 Author Posted March 3, 2009 Als er mensen zijn die dit jaar best eens een uitje willen naar de N
Guest Daiz Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Ik bedoelde dat idee dus al bij de volgende kia-meeting Toen ik het over snelheid had hahahahha Maar oke mij lijkt met wel leuk Gr Daiz
kelvin Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 misschien dat ik ff als bezoeker langs kom. want als ik het goed heb zit ik dat weekend in het oosten van het land. ben echt benieuwd naar jullie auto's. groeten, Kelvin
Recommended Posts