Kiaclub Nieuwsrobot Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 De stekkers zitten er goed in maar zou best kunnen dat er iets aan de kabels is.Ik ga dat even laten controlerenFerrieIk heb het verhaal over dealer kort gehouden. De importeur is zelfs erbij betrokken. Maar ze houden je voor de gek en maken het alleen moeilijk voor je.Vandaar dat ik het via deze weg wil oplossen.Zo bespaar ik hoofdpijn en kosten aan advocaten en expertises. Lees het hele artikel Quote
Pugnator Fortis Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Ik zou als ik het verhaal lees een dealer opzoeken met expertise, zoals Wolters, Winters, van Werkhoven etc. die verstand van zaken hebben. Na mijn weten vervalt je garantie niet als je schade herstel laat uitvoeren bij een erkend reparateur. Zodra je door je verzekeringsmaatschappij ergens anders naar toe laat sturen is het wel logisch dat de garantie vervalt omdat een "derde" partij gaat sleutelen. veel gemaakte fout door mensen die verzekeringen afsluiten want hierdoor vervalt garantie op carrosserie en op delen waar een derde aan heeft gezeten. Ik kan uit het verhaal niet opmaken of het bij een erkend dealer/reparateur is uitgevoerd of elders. Ik zou dus een andere dealer opzoeken en het verhaal blanco ingaan. zodat er volledig onafhankelijk een onderzoek gedaan kan worden. Quote
Recommended Posts