Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij mijn 1e post een week geleden me niet netjes voorgesteld blijkt.

In mijn haast een antwoord te krijgen niet de tijd gelezen even door de site te bladeren en de regels te lezen, ahum & sorry.

Karen, 49 jaar, wonend in Noord-Holland.

In 2007 mijn 1e Kia Picanto (toen nieuwe model) nieuw gekocht via een leaseconstructie met de garage. Tot volle tevredenheid 3 jaar mee gereden.
Na 3 jaar was het de bedoeling dat ik de Kia zou kopen, helaas door economische malaise en chronische ziekte, geen E 5600 op tafel kunnen leggen.

Een jaar met een oude en goedkope Peugeot 306 gereden die helaas alleen maar geld gekost heeft en weinig rijplezier.
In januari 2012 het eerste type Kia Picanto gekocht bj 07-2004, in eerste instantie met plezier mee gereden en voor zo'n kleine auto best veel ruimte, maar toen problemen met de krukaspoelie.

In het forum kia picanto heb ik hierover een vraag gesteld, anders wordt mijn voorstelberichtje wel erg lang.

Groeten,

Karen

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...