rkoopman Geplaatst 8 Januari, 2015 Geplaatst 8 Januari, 2015 Beste lezers, ik heb verschillende dingen voorbij zien komen op internet over navigatie software voor de s100, tot mij verbazing is er vrij weinig= te vinden.. of ik zoek natuurlijk verkeerd, nu schijn je tomtom, igo primo en sygic te kunnen gebruiken ik heb iets gelezen dat igo primo niet meer word ondersteunt voor windows ce? klopt dit.. ook ben ik deze tegen gekomen http://www.caraudioexpert.nl/a-160732/sygic-2012-navigatiesoftware-western-europe-inclusief-4gb-sd--micro-sd/iemand een idee welke versie dit ? Graag hoor ik is van jullie welke jullie gekocht hebben qua software of als freedownload. Quote
rkoopman Geplaatst 8 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2015 Gekocht ????? :-) Ja vandaag besteld ! vind je het goed als ik een aantal vragen ste in een PM? Quote
Gast Stief Geplaatst 8 Januari, 2015 Geplaatst 8 Januari, 2015 Hoi, Tomtom wordt al een paar jaar niet meer ondersteund voor Windows CE. Maar dat betekend natuurlijk niet dat het niet meer werkt. Igo wordt nog wel gesupport ook komen er nog steeds nieuwe versies uit. Voordeel van Igo (en Sygic) is, is dat de kaarten zonder aanpassing op alle platformen worden ondersteund. De software is als je weet waar je moet zoeken makkelijk te vinden op internet. Quote
Sanderoot Geplaatst 28 Januari, 2015 Geplaatst 28 Januari, 2015 ik heb ook gister gekeken voor igo software (update) maar kon er eigelijk ook niks over vinden op google. Kijk ik ook verkeerd? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.