Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Instaplijsten RVS met Rio logo

Ga naar de oplossing Opgelost door Zilco,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag,

Heeft een van jullie wellicht ervaring met de RVS instaplijsten voor de Rio?
Ik vind ze mooi ogen, al zijn ze stukken prijziger dan de plakstrips die onder meer op dit forum worden aangeboden.

Vraag me dus af wie van jullie deze RVS lijsten heeft en hoe deze bevallen?

Verder nuttig om te weten;
- Zijn de lijsten eenvoudig zelf te installeren?

- Is RVS een overbodige luxe en zijn de plakstrips wellicht ook voldoende voor bescherming van de lak?

Link naar de RVS lijsten:
http://www.kia.com/nl/modellen/kia-rio/accessories-2011/

Alvast dank voor de reacties!

Gr. Tim

Geplaatst

Ikzelf heb de originele RIO RVS instaplijsten gelijk bij de koop laten monteren. (zie foto's mijn garage)

Dit omdat ik twee kids heb die regelmatig op de dorpels staan om in te stappen.

Dit is toch zeker wel een kleine bescherming voor de dorpels.

Vond ik wel belangrijk.

Verder bevallen deze prima. Makkelijk schoon te maken.

Wel prijzig inderdaad maar goed, toendertijd kon je alleen de originele bestellen en of je die 120 euro meer of minder betaald op een auto van ruim 15000 euro.....

Geplaatst

Ik heb ze er vanaf het begin er op zitten en ben erg tevreden over en ze kunnen tegen een stootje. Heb er na 2,5 jaar nog geen krasje opzitten. Over het plakken van de strips heb ik ervaring heb het bij de dealer laten doen. Ik heb deze gekozen omdat ik het de mooiste instaplijsten vind die ik tot nu toe heb gezien. 

Geplaatst

Bedankt allemaal voor de snelle reacties, ik heb vandaag de RVS lijsten besteld op AliExpress zoals Zilco voorstelde.

Gezien de prijs (12 USD) ben ik erg benieuwd naar de kwaliteit van de set.

Volgens de specificaties is het toch echt RVS.

( Link hier --> http://nl.aliexpress.com/item/Free-shipping-KIA-RIO-stainless-steel-scuff-plate-door-sill-4pcs-set-car-accessories-for-KIA/1423930453.html?recommendVersion=1 )

• 3 weken later...
Geplaatst

Bedankt allemaal voor de snelle reacties, ik heb vandaag de RVS lijsten besteld op AliExpress zoals Zilco voorstelde.

Gezien de prijs (12 USD) ben ik erg benieuwd naar de kwaliteit van de set.

Volgens de specificaties is het toch echt RVS.

( Link hier --> http://nl.aliexpress.com/item/Free-shipping-KIA-RIO-stainless-steel-scuff-plate-door-sill-4pcs-set-car-accessories-for-KIA/1423930453.html?recommendVersion=1 )

En heb je ze al ontvangen? zoja, foto's ? :-)

Geplaatst

Ik heb de zelfde super ik heb ze voor achter iets verbogen inverband met de ronding en super goed ontvetten heel belangrijk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...