Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben eigenlijk Jeep fan. Maar de nederlandse autoriteiten haatten grote suv. Bijzonder diesels. Mijn laatste was de 2.7 crd.

Uiteindelijk heb ik maar besloten de kia sportage te kopen. Het is een special selection bla iets uit 2011. Machine grey, zwaart interieur, 12wd, 163 pk. Het is geen auto om er mee de 23 km jeeptrack op de mt Canigou te rijden denk ik maar ik durf er toch mee op de onverhaarde wegen. Qua uitrusting verglijkbaar met mijn jeep alleen geen kompass :) Ik heb goede hoop dat ik toch snel nu sportage fan wordt. Voor de looks ga ik al.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo maccolley,

Welkom hier! Ik hoop dat de Sportage je verdriet over het verlies van de Jeep een beetje kan wegmasseren.

Geplaatst

Veel plezier met je nieuwe auto..

w.b Jeep;

Heb me voorgenomen NOOIT meer iets van het Chrysler/Dodge imperium af te nemen na 2 Voyagers

Jeep is van dat zelfde concern en dus net zo ruk.

De Chrysler 300N (estate) is een brute bak en in basis een MB 280 en dus best goed, maar het blijft Chrysler-made, tobben dus, :wink:

Helaas, of misschien wel niet, heeft Fiat de boel over genomen.

Zat al te kijken naar een 500X voor fun, maar dat blijkt dus ook gewoon een nepjeep te zijn :-(

• 4 weken later...
Geplaatst

Okay, de eerste maand. 

Ben er toch al wat mee rondgereden. Stuur is lekker strak en bevalt me eigenlijk best. Is niet slap in het verkeer en optrekken gaat  ook wel goed. Ik reageer dan ook op negatieve opmerkingen die ik her en der gelezen heb. In het Sauerland de bergen in geen probleem. Maar ik trek ook geen sleurhut. Niets maakt ongewenst geluiden, alles lekker strak. Maar is ook een kia "top selectie" auto.

Ik had wel  het volgende wat elders ook geraporteerd was: de deuren sluiten niet zuiver. Bij mijn garage werd eerst gezegt dat is nu eenmal zo en men kan er niets aan doen. Naar enig aandringen werd de deurdrager links voor laatste vrijdag door een lichtere vervangen. Enige verbetering. Maar dezelfde dag kwam mijn muziek opeens alleen van de rechter kant. De linker luidspreker van de reparatie deur geeft geen bass meer . Volgens de garage was dat toch prima en niets aan de hand. "Er komt geluid uit".  Relatie met de reparatie? Echt niet. Moest naar mijn werk dus ben maar gegaan. In het weekend heb ik het helemaal uitgezocht. Links komt er geen bass meer uit en ook de tonen zijn soms vertekend. Nu ga ik morgen weer terug. Ben benieuwd wat ik te horen krijg. Wat o jammer voor u dat dit net toevallig  kapot gaat op de zelfde dag dat we aan de deur gewerkt hebben maar op audio geven we helaas alleen 3 jaar garantie. Of ondanks dat ik als auto rijden en muziek liefhebber bij koop een subwoofer heb laten inbouwen en ze het gecheckt hebben ik 4 weken met dat kapote speakertje happy rondgereden ben. Of wat kunnen ze nog verzinnen. Ben benieuwd en laat het hier horen.

Geplaatst

Deze keer is het probleem serieus genomen. Speaker was in der daad nu stuk en onder garantie. Dus les is je moet ff doorgaan dan gaan ze wel mee en lossen het op.

Maar ipv een nieuwe 15 euro spiepertje laten inbouwen heb ik voor focal high fidelity speaker gekozen. Deze zijn me met korting ingebouwd. Netjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...