Gjs Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 Onlangs heb ik mijn nieuwe Sorento afgeleverd gekregen na 7 maanden wachten. Rij er alweer 3 weken in. Helemaal tevreden. Maar vandaag viel me op dat de buitenspiegel aan de bestuurderskant niet helemaal naar binnen komt wanneer ik de spiegels electronisch inklap. Het scheelt misschien maar 1 centimeter maar toch.... De andere buitenspiegel loopt helemaal evenwijdig aan het raamrubber. Hoort dit zo? Groetjes, Gertjan Quote
xurf4xs Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 Volgens mij is het normaal dat er enige afwijking in zit. Helemaal evenwijdig aan het glas staat beide spiegels niet, maar al de afwijking te groot is, zou ik even teruggaan naar je dealer. Quote
Yunicx Posted April 17, 2005 Posted April 17, 2005 Jazeker ! Da's normaal. Ik had ooit mijn spiegels uitgeklapt gelaten in de wasstraat. Toen scheerde de wasborstel erlangs, drukte de spiegel weer terug en vanaf dat moment ben ik erop gaan letten. In de showroom heb ik meteen andere modellen Sorento bekeken of die dat ook hadden en ja hoor...allemaal precies hetzelfde. Wel vreemd maar het is normaal. Quote
Gjs Posted April 21, 2005 Author Posted April 21, 2005 Jazeker ! Da's normaal. Ik had ooit mijn spiegels uitgeklapt gelaten in de wasstraat. Toen scheerde de wasborstel erlangs, drukte de spiegel weer terug en vanaf dat moment ben ik erop gaan letten. In de showroom heb ik meteen andere modellen Sorento bekeken of die dat ook hadden en ja hoor...allemaal precies hetzelfde. Wel vreemd maar het is normaal. Bedankt!!! een hele geruststelling! Groetjes, Gertjan Apeldoorn Quote
Yunicx Posted April 28, 2005 Posted April 28, 2005 Ik schrok me ook een ongeluk toen ik uit de wasstraat reed... Ik schaam me om het te zeggen, maar die keer daarna was ik vergeten de electrische telescoop-antenne in te schuiven.....ja....duur wasbeurtje...150 Euro. Quote
Recommended Posts