Jump to content

Spiegels

Gjs

Recommended Posts

Onlangs heb ik mijn nieuwe Sorento afgeleverd gekregen na 7 maanden wachten. Rij er alweer 3 weken in. Helemaal tevreden.

Maar vandaag viel me op dat de buitenspiegel aan de bestuurderskant niet helemaal naar binnen komt wanneer ik de spiegels electronisch inklap. Het scheelt misschien maar 1 centimeter maar toch.... De andere buitenspiegel loopt helemaal evenwijdig aan het raamrubber.

Hoort dit zo?

Groetjes,

Gertjan

Jazeker ! Da's normaal. Ik had ooit mijn spiegels uitgeklapt gelaten in de wasstraat. Toen scheerde de wasborstel erlangs, drukte de spiegel weer terug en vanaf dat moment ben ik erop gaan letten. In de showroom heb ik meteen andere modellen Sorento bekeken of die dat ook hadden en ja hoor...allemaal precies hetzelfde. Wel vreemd maar het is normaal.

Jazeker ! Da's normaal. Ik had ooit mijn spiegels uitgeklapt gelaten in de wasstraat. Toen scheerde de wasborstel erlangs, drukte de spiegel weer terug en vanaf dat moment ben ik erop gaan letten. In de showroom heb ik meteen andere modellen Sorento bekeken of die dat ook hadden en ja hoor...allemaal precies hetzelfde. Wel vreemd maar het is normaal.

Bedankt!!! een hele geruststelling! :D

Groetjes,

Gertjan

Apeldoorn