Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ben gisteren begonnen aan een hondenrek voor in de sportage. ik vond de kant en klare hondenrekken nogal aan de dure kant, dus heb ik er mij zelf eentje gemaakt. heb mij wel gebaseerd op een foto van een bestaand rek. http://www.hondenrek.nl/Hondenrek-KIA-Sportage-2011-On

het rek heeft mij tot nu toe 12 euro gekost voor de ijzeren profielen. als net heb ik een stuk betonnet gebruikt dat ik nog liggen had. het rek wil ik dan in hetzelfde beige spuiten als het interieur van de auto, maar daarvoor is het nu te koud in mijn werkplaats :-(

post-15043-0-14872200-1423294739_thumb.jpgpost-15043-0-08324700-1423294740_thumb.jpgpost-15043-0-57597500-1423294746_thumb.jpgpost-15043-0-02053500-1423294748_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

toch maar effe een verwarming in het werkkot geplaatst en het rekje gezandstraald en gespoten. Heb toch voor zwart gekozen ipv van beige. nu nog een betaalbare rubbermat vinden voor in de koffer, en dan kan de hond voor de eerste maal meerijden. Als iemand een mat kan aanbevelen voor onder de 50 euro, met als extra voorwaarde dat ze niet naar rubber stinkt.

voorbeeld: http://www.kapaza.be/nl/hoezen-matten/kia-sportage-iii---3-premium-rubberen-kofferbakmat-88928905.htm
post-15043-0-11554600-1423405087_thumb.jpgpost-15043-0-38427800-1423405089_thumb.jpg

Geplaatst

Ziet er goed uit! Rubber ruikt altijd wel (in het begin) Je zou ook een stuk vinyl erin kunnen leggen.

Geplaatst

Goed bezig!

Antislip matten kun je het beste zoeken op ebay.

Had voor de.mijne iers van 25, betaald geloof ik.

Maar niet van rubber met opstaande rand.

Geplaatst

ben gisteren begonnen aan een hondenrek voor in de sportage. ik vond de kant en klare hondenrekken nogal aan de dure kant, dus heb ik er mij zelf eentje gemaakt. heb mij wel gebaseerd op een foto van een bestaand rek.

het rek heeft mij tot nu toe 12 euro gekost voor de ijzeren profielen. als net heb ik een stuk betonnet gebruikt dat ik nog liggen had. het rek wil ik dan in hetzelfde beige spuiten als het interieur van de auto, maar daarvoor is het nu te koud in mijn werkplaats :-(

puik werk!

maar kan de gordel voor de middelste passagier noch wel gebruikt worden? in het origineel is daarvoor bovenaan een grotere opening voorzien.

Geplaatst

yep, de gordel past perfect door de opening. en indien nodig is het simpel om een stukje extra weg te knippen van het rooster. en heb voor 40 euro een mat met opstaande rand gevonden :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...