Rolandp Geplaatst 9 Maart, 2015 Geplaatst 9 Maart, 2015 Hallo, Ik heb een fabrieksradio in mijn sportage uit 2006 zitten, dubbel din. Echter is deze heel basic, en heb ik een leuk toestel van sony gezien die ik graag wil hebben. Nu begon mijn garage over inbouwframes en dergelijken, en daarbij horende kosten. Nu ben ik erg benieuwd of iemand hier ervaring heeft met het inbouwen van after market sony radio's. Wie weet wat ik nodig heb, en waar ik dit kan krijgen. Eventueel hulp met inbouw (uiteraard tegen vergoeding) zou helemaal mooi zijn. Het gaat in dit geval om de sony wx-gt90bt Quote
Gast Stief Geplaatst 10 Maart, 2015 Geplaatst 10 Maart, 2015 Voor de inbouw service hebben we op dit forum een paar vaste krachten in dienst.... beter bekend als de PIMPMASTERS . Die alles pimpen tegen een schappelijk tarief. Stuur ff een pb naar xtra40 voor meer info. Verder zij er ook wel leden die zelf een dubble din after market unit in hun SP2 hebben ingebouwd. Volgens mij had wimis hier ook ooiteen topic over gestart ( met plaatjes). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.