Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vroeger kon je met de richtingaanwijzer een parkeerlicht van je auto aanzetten. Dan bleef er aan één zijde van de auto de lampen branden.

Is dit nog steeds mogelijk, of is dat iets van vroeger?

We hebben een Cee'd trouwens.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Vroeger kon je met de richtingaanwijzer een parkeerlicht van je auto aanzetten. Dan bleef er aan één zijde van de auto de lampen branden.

Is dit nog steeds mogelijk, of is dat iets van vroeger?

We hebben een Cee'd trouwens.

Dit is volgens mij echt van vroeger.

Met name de VW's hadden dit.

Bij een japanner of koreaan heb ik het nooit gezien.

Geplaatst

Dus m'n KIA heeft geen parkeerlicht?

Heb wel gemerkt dat ik de daylight running lights en achterverlichting aan kan laten. (zowel voor als achter LED)

Hoe lang zou je die verlichting aan kunnen laten voordat de accu leeg is?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

De DRL voor fungeert ook als stadslicht (dat is minder fel dan DRL). Je moet deze verlichting zeker enkele uren kunnen laten branden

voordat de accu leeg is. Precieze tijden zijn niet te geven, dat hangt namelijk ook af van de staat van je accu en de temperatuur buiten.

En er is natuurlijk ene verschil tussen een lege accu en een accu die zo leeg is dat er niet meer mee te starten is. Dat scheelt ook enkele uren...

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...