Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal.

Ik heb net mijn H4 lampen vervangen in de koplamp ,,, ging tot mijn verbazing heel makkelijk :-) daarna ff checken natuurlijk en toen zag ik dat m,n parkeerlicht links het niet deed,ik denk dan vervang ik m meteen even .

Maar hier komt het mooie , ik krijg hem er niet uit :ninja: 

Misschien dat een van jullie het weet ? want het staat dus niet in het boekje :mad:

Posted

Ik heb mijn parkeerlampjes een tijdlang vervangen door Led, de fitting zit geklemd en met wat draaien, wrikken en trekken krijg je deze er wel uit.

• Like 1
Posted

Ik heb trouwens net afgelopen weekend een van de Dagrij-verlichtinglampjes (bij de niet-led-versie) vervangen. 12V21W. Je moet daarvoor onder de auto (als je geen brug hebt). Draai in de zwarte afdekkap (onder de verlichtingsunit) 2 kunststof schroeven en daarna kun je deze omlaag trekken. Je gaat met je hand in de opening en voelt wel waar de fitting zit; draai deze naar links en je kunt deze er naar achteren uittrekken. Dan de fitting naar beneden brengen zodat je deze kunt zien en het lampje dan vervangen. Daarna de fitting weer omhoog en in de lamp-unit brengen en naar rechts draaien zodat deze weer vast zit. Bij de garage doen ze het voor EUR 7,50. 

Posted

Ik heb m vanmorgen even vervangen , ging uiteindelijk erg makkelijk gewoon even met een punttang frikken en plop daar is hij.

nieuw lampje even bij Brezan gehaald en was maar 85cent dat viel dus mee

Ik had meteen even gevraagd voor een lak stift maar die zijn niet leverbaar van Motip voor mijn kleur.