Axisissi_NL Posted April 17, 2016 Posted April 17, 2016 Hallo allemaal. Ik heb net mijn H4 lampen vervangen in de koplamp ,,, ging tot mijn verbazing heel makkelijk daarna ff checken natuurlijk en toen zag ik dat m,n parkeerlicht links het niet deed,ik denk dan vervang ik m meteen even . Maar hier komt het mooie , ik krijg hem er niet uit Misschien dat een van jullie het weet ? want het staat dus niet in het boekje Quote
Murcielaygo Posted April 17, 2016 Posted April 17, 2016 Wat ik kan vinden op YouTube is dat je het aan fittinkje naast de H4 achter de dop moet trekken (met een tang!?) Quote
bigmac Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Ik heb mijn parkeerlampjes een tijdlang vervangen door Led, de fitting zit geklemd en met wat draaien, wrikken en trekken krijg je deze er wel uit. 1 Quote
bigmac Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Ik heb trouwens net afgelopen weekend een van de Dagrij-verlichtinglampjes (bij de niet-led-versie) vervangen. 12V21W. Je moet daarvoor onder de auto (als je geen brug hebt). Draai in de zwarte afdekkap (onder de verlichtingsunit) 2 kunststof schroeven en daarna kun je deze omlaag trekken. Je gaat met je hand in de opening en voelt wel waar de fitting zit; draai deze naar links en je kunt deze er naar achteren uittrekken. Dan de fitting naar beneden brengen zodat je deze kunt zien en het lampje dan vervangen. Daarna de fitting weer omhoog en in de lamp-unit brengen en naar rechts draaien zodat deze weer vast zit. Bij de garage doen ze het voor EUR 7,50. Quote
rvanrookhuizen Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 Ik weet het heb er ook aardig aan moeten wrikken maar een maal los blijven ze makkelijker verwijderbaar. Echt veel wrikken. Quote
Axisissi_NL Posted April 23, 2016 Author Posted April 23, 2016 Ik heb m vanmorgen even vervangen , ging uiteindelijk erg makkelijk gewoon even met een punttang frikken en plop daar is hij. nieuw lampje even bij Brezan gehaald en was maar 85cent dat viel dus mee Ik had meteen even gevraagd voor een lak stift maar die zijn niet leverbaar van Motip voor mijn kleur. Quote
Recommended Posts