patje sorento Geplaatst 12 April, 2015 Geplaatst 12 April, 2015 dit weekend de trekhaak op mijn sorento geknutseld. ik moet zeggen dat het niet lijkt dat je aan een personen auto aan het sleutelen bent, maar meer aan een vrachtwagen ik heb een rondje met mijn tandem asser gereden achter de sorento, en ik kan me nu al verheugen om de sleurhut er achter te hangen en op vakantie te gaan. ik ergerde me kapot aan de klep achter in de kofferbak op de vloer, die doorgezakt was en aan de voorkant gewoon omhoog stond. dus maar een nieuwe gemaakt: en met de stof er weer om heen: alleen nog ff een x schoon maken en het ziet er weer als nieuw uit! Quote
Lique Geplaatst 12 April, 2015 Geplaatst 12 April, 2015 Netjes! Het onderstel is er eentje van een kleine vrachtwagen, dus het is precies wat het lijkt Quote
hermansorento Geplaatst 13 April, 2015 Geplaatst 13 April, 2015 Netjes hoor, is het een vaste trekhaak of eentje die je eraf kan halen? Quote
BertL Geplaatst 13 April, 2015 Geplaatst 13 April, 2015 Heb gisteren de trailer met boot voor het eerst getrokken. Weer die grijns...... Quote
Lique Geplaatst 13 April, 2015 Geplaatst 13 April, 2015 Staat dapper! Daar zal toet wel niet voor geblikt of gebloosd hebben toch Quote
patje sorento Geplaatst 13 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2015 is een vaste trekhaak, onder zo'n auto hoort gewoon een trekhaak! het verwonderde me ook dat er geen een onder zat. en toet heeft het niet eens gemerkt mooi he bert, daar heb je toch zo.n auto voor!!! Quote
patje sorento Geplaatst 13 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2015 audio zit er ook in , er zit nu een dubbel din pioneer avic 3d in, deze is gekoppeld aan de schermen achter in. ik kan voor en achter het zelfde laten spelen en over de boxen. ik kan voor kijken/ navigeren, terwijl ze achter het zelfde kunnen kijken (ir koptelefoons zijn onderweg), en de kids kunnen achter ook apart kijken. de telefoon wordt gekoppeld met een parrot 9200i (nog een schermpje er bij) daar kan de iphone( ) van mijn vrouw aangekoppeld worden en ik kan er een usb stick in doen die over de boxen afspeeld. er zaten goede boxen in want het geluid is super!!! ik heb er nog wel een versterker in geknutseld met een bass box ( ik ben ook nog een beetje kind ) Quote
patje sorento Geplaatst 13 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2015 op het verlang lijstje staat nog een bullbar, xenon( is ook onderweg) en natuurlijk de superlocker... Quote
DaveySorento Geplaatst 17 April, 2015 Geplaatst 17 April, 2015 patje ik heb deze week via ebay een set xenon look gekocht zowel groot stad en normaal licht het ziet er precies hetzelfde uit geen vervelende inbouwkit en veel goedkoper !! 17 euro !! Ook heb ik alle binnenverlichting vervangen door heldere led verlichting en dit samen koste me wel een prijs van : 13 euro Gelijk ff de verbinding gemaakt zodat me frontdome ook mee gaat branden als de deuren open gaan. Ook de bullbar en sidebars ga ik dit weekend halen in rotterdam samen voor 270 euro zie marktplaats !! Quote
patje sorento Geplaatst 17 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 17 April, 2015 ik had de xenonset uit mijn vorige auto gehaald, is wel canbus ready maar dat maakt niet uit. was alleen h1 xenon en ik moet voor mijn dimlicht h7 hebben. ik heb nu 2 lampen besteld voor 5.95 p/st. komen vandeweek binnen. nu allen nog 2 balasten voor het groot licht. side skirts zitten er al op, alleen nog een bullbar, Quote
patje sorento Geplaatst 17 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 17 April, 2015 mischien voor de mistlampen wel een optie xenon look! die wil ik eigenlijk nog schakelen dat ze gaan branden als je door een bocht gaat. en die lees lampjes ga ik ook nog ff doorschakelen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.