Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pas geleden aangegeven bij de dealer dat er een slijtage plek op mijn lederen stuur zit. Bij zonneschijn wordt het stuur warm en als ik dan mijn stuur vast hebt voelde ik er losse stukjes vanaf komen.

Werd aangegeven dat het een speciaal garantiegevalletje was en gaat direct vervangen worden.

Inmiddels een nieuw stuur erin laten zetten en hij ziet er weer piekfijn uit. Het is het zelfde stuur als in de Ceed die ik pas geleden mee had als leenauto, zal wel een verbeterde type zijn. Stuur is nu van glad(om te zien) leder. Kortom weer complimenten voor Kia en de dealer(Kooijman uit Tiel). Fijn om zo serieus genomen te worden.

Ook gelijk een lakstift gevraagd omdat een tegenligger het grappig vond om met 100+km/ph door de net met grind opgevulde berm te raggen...resultaat 3 dikke steenslag in mijn achterportier. Stift moest besteld worden en zou gebeld worden als hij binnen was. Maar hij zat al bij de post een paar dagen later. 1 met lak en 1 met blanke lak. En dat voor €10,85 das geen geld toch?

Weer dik tevreden de zomer in :-)

Gr Ronald

• Like 1
Geplaatst

Superservice, ook fijn om de positieve berichten te lezen

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Ceed stuur in een Rio, dat vraagt om een foto.

Geplaatst

Sorry, bedoelde niet het gehele stuur maar het soort leer dat ze gebruikt hebben.

• 3 weken later...
Gast william88
Geplaatst

ik heb ook problemen ondervonden met mijn lederen stuurwiel. er zitten scheurtjes in. dit is maar op 1 van de 4 delen. ik krijg geen garantie volgens de fabriek. desondanks heeft dealer Dijkstra zich ingezet, en ik heb zelf ook bij kia nederland wat druk erachter gezet, en nu wil kia nederland het stuur laten vervangen, en moet mijn huidige stuur naar kia voor onderzoek wat er mis mee is. ook dealer Dijkstra almere heeft zijn best gedaan, en extra geholpen. gelukkig zijn er nog goede dealers.

Gast Vitara 2
Geplaatst

ik heb ook problemen ondervonden met mijn lederen stuurwiel. er zitten scheurtjes in. dit is maar op 1 van de 4 delen. ik krijg geen garantie volgens de fabriek. desondanks heeft dealer Dijkstra zich ingezet, en ik heb zelf ook bij kia nederland wat druk erachter gezet, en nu wil kia nederland het stuur laten vervangen, en moet mijn huidige stuur naar kia voor onderzoek wat er mis mee is. ook dealer Dijkstra almere heeft zijn best gedaan, en extra geholpen. gelukkig zijn er nog goede dealers.

Baal om te horen dat er iets mis is met je stuur maar blij om te horen dat Dijkstra voor je in de bres springt.

Geplaatst

Er zijn meerdere forummers bekend waarvan het vroegtijdig aan slijtage onderhevige stuur onder garantie is vervangen.

Netjes opgelost door de dealert.....

Gast william88
Geplaatst

Baal om te horen dat er iets mis is met je stuur maar blij om te horen dat Dijkstra voor je in de bres springt.

daar ben ik wel blij om ja. ik heb zelf kia nederland gebeld en vandaar hebben ze me ook gesteund uiteindelijk, in het begin ook niet. ik ben er ruim 3 maanden mee bezig geweest. volgens de fabriek is het opzettelijk veroorzaakt. alsof ik mijn eigen auto waar ik veel geld aan heb uit gegeven ga slopen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...