Jump to content

Recommended Posts

Posted

Van het weekend maar flink wezen shoppen, thans flink hahaha maar velgen en een luchtfilter.

Dinsdag krijg ik een telefoontje of we het eens worden ( met m'n vaste tuningsbedrijf ) over de prijs van m'n velgen+banden.

Dan zou het de velg worden die onder afgebeeld is in 19"

050.jpg

En een vervangingsfilter van Green High Performence Air Filter. Ik neem eerst een vervangingsfilter van Green om te kijken wat het doet. Green staat altijd al erg goed aangeschreven in de tuningsbranche net als K&N en AEM en is altijd beter dan het standaard filter.

En misschien dat ik erna wel wil overstappen naar een Speed'R Twister van green. Maar dat is nog afwachten.

Greetz,

Ursin

Posted

Ben heel erg benieuwd naar je ervaringen met het luchtfilter.

Gebruik, meer herrie ? en/of betere prestaties.

Laat het ons weten.

grtz!

Posted
Ben heel erg benieuwd naar je ervaringen met het luchtfilter.

Gebruik, meer herrie ? en/of betere prestaties.

Laat het ons weten.

grtz!

Meer herrie zal het niet worden, aangezien het een vervangingsfilter is in de bestaande box.

Zie hieronder een stukje van Green zelf:

In de GREEN fabriek worden alle sportluchtfilters ontwikkeld door de ingenieurs, die bij GREEN werkzaam zijn op de R&D-afdeling, met behulp van de meest vooraanstaande apparatuur . Daarna wordt de auto voorzien van het ontwikkelde luchtfilter en op een vermogensbank getest. Pas wanneer het resultaat voldoet aan de eisen die GREEN stelt aan bijvoorbeeld de vermogenswinst, wordt het product in het programma opgenomen.

Alle luchtfilters worden exact op de individuele auto's afgestemd om het beste resultaat te behalen. Het gaat GREEN dan ook niet alleen om de look of het sportieve aanzuiggeluid, vermogenswinst heeft altijd prioriteit.

Hij zal zo en zo 10 - 20% betere luchtdoorstroom hebben.

Maar ik laat het wel weten zodra het erin zit.

Greetz,

Ursin