Paul51 Geplaatst 22 Augustus, 2015 Geplaatst 22 Augustus, 2015 Hallo rio rijders, sinds een paar dagen in het bezit van de nieuwe Rio executiveline, de eerst kilometers zijn gemaakt, navigatie e.d. werkt allemaal perfect. wat mij en meerder tegen valt is de plastic hoogglans om het navigatie/radio systeem heen, heb al gekeken of er iets is om dit te beplakken, maar heb zelf nog niets kunnen vinden hier omtrent, misschien is er wel een van de forum leden hier mee op de hoogte. bedankt alvast Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 22 Augustus, 2015 Geplaatst 22 Augustus, 2015 Hallo Paul51, Ik denk dat wrappen idd de beste oplossing is, ik ga er van uit dat het frame rondom de radio net als bij het 2014 model gewoon los van de radio zit. Dan is het namelijk gewoon het frame los klikken uit je dashboard en deze (laten) wrappen. Wrapfolie is in vele kleuren te verkrijgen dus ook dat moet geen probleem zijn. ik heb bij mijn radio 1 klein stukje gewrapped. Op de plek waar de start/stop kop kan zitten (deze heeft mijn rio niet) zit een rond afdekplaatje waar met grote letters K3 op stond. (leuk voor mijn dochter van 5 maar op Josje na ben ik niet zo van de K3) dit plaatje heb ik dus met hoogglans zwarte folie gewrapped. En zie het resultaat Quote
Seafox Geplaatst 22 Augustus, 2015 Geplaatst 22 Augustus, 2015 Wat je ook zou kunnen doen is het plastidippen. Is wel meer kras gevoelig dan wrappen. Om het paneel zelf te wrappen is volgends mij wel een hele klus. Weet niet hoe handig je bent . Met platstidip haal je ook het frame er uit die leg je op een stel kranten en sprayen maar. De Pimpmasters hebben het ook een keer gedaan. Was dan wel geen plastidip maar wel de zelfde techniek. Quote
picaman Geplaatst 26 Augustus, 2015 Geplaatst 26 Augustus, 2015 Ik vind het wel mooi staan, is net zoals in de clio van mijn vrouw. Nadeel is wel dat het een echte "stofvreter" is, lapdoekje in aanslag! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.